←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Jak to razem połączyć?

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 11.05.2010

Witam. Mam problem z połączeniem 2 rzeczy w diablo modzie.

Ponieważ chcę zrobić takie coś że gdy wpisujemy klasa to mamy do wyboru 2 rodzaje bohaterów ale mniejsza z tym.

Chodzi mi o to jak połączyć ze sobą te 2 rzeczy;

Gdy wpisujemy /klasa

public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")

for(new i=0;i<16;i++)
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie ^n2. Potwory",text)

}
Ale nie pojawia się to co wyżej, i wiem jak to zrobić ale nie wiem jak połączyć to;

 format(text, 511,"%s^n1. Ludzie ^n2. Potwory",text) 


z tym


format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 11.05.2010

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<0;i++)
{
format(text, 511,"%s^n7. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 
format(text, 511,"%s^n8. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text) 
Spróbuj się na tym wzorować ;D bo u mnie działa ^^
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 11.05.2010

Ma to tak wygladac?
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")

for(new i=0;i<16;i++)
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
format(text, 511,"%s^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}


Czy tak

public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")

for(new i=0;i<16;i++)

format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
format(text, 511,"%s^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
SoLiD - zdjęcie SoLiD 11.05.2010

public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")

for(new i=0;i<16;i++)
format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text1)
format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1)
show_menu(id, keyss, text2)
}

Może tak?
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 11.05.2010

bez watpienia cos zobaczy chlopak tzn 2 menu tylko :P


musisz zrobic 2 dodatkowe menu jedno odwolujace sie do ludzi drugie do potworow nie ma innego wyjscia i nie kombinuj z petla bo wiecej niz 9 i tak z niej nie wyciagniesz
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 12.05.2010

Ale ja mam menu odwołujące się do ludzi i potworów ;)

public select_class_menu(id, key) 
{
new lx[18]

switch(key)
{
case 0:
{
ShowKlasy1(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy2(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy1(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Mag Level :%i^n2. Mnich Level :%i^n3. Paladyn Level :%i^n4. Zabojca Level :%i^n5. Nekromanta Level :%i^n6. Barbarzynca Level :%i^n7. Ninja Level :%i^n8. Lowca Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
show_menu(id, KeysKlasy1,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy1(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca

* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Anadriel Level :%i^n2. Duriel Level :%i^n3. Mefisto Level :%i^n4. Diablo Level :%i^n5. Baal Level :%i^n6. Szkielet Level :%i^n7. Szaman Level :%i^n8. Izual Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy2,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Anadriel
* 2:Duriel
* 3:Mefisto
* 4:Diablo
* 5:Baal
* 6:Szkielet
* 7:Szaman
* 8:Izual

* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Anadriel
}
case 1:
{
player_class[id] = Duriel
}
case 2:
{
player_class[id] = Mefisto
}
case 3:
{
player_class[id] = Diablo
}
case 4:
{
player_class[id] = Baal
}
case 5:
{
player_class[id] = Szkielet
}
case 6:
{
player_class[id] = Szaman
}
case 7:
{
player_class[id] = Izual
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}



G[o]Q, powiedziałbyś jak tamto wyżej połączyć?

12 maj 2010 - 14:41:
Pomocy ;x
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.05.2010

Chyba chodziło mu o to:

public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")

format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text1) 
format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1)
show_menu(id, keyss, text2) 
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 12.05.2010

Screammm... A pomógłbyś na gadu? Mogę zapłacić.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 12.05.2010

Chyba chodziło mu o to:

public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")

format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text1) 
format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1)
show_menu(id, keyss, text2) 
}


przeciez pisalem wam ze takie cos zawsze wyswietli menu potwory
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.05.2010

Czemu?
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 12.05.2010

Screammm... A pomógłbyś na gadu? Mogę zapłacić.
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 12.05.2010

format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text1) 
format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1)
show_menu(id, keyss, text2) 

widzisz tworzy 1 menu wyswietla je tworzy drugie i tez je wyswietla w ulamku sekundy wiec pewnie temu
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 12.05.2010

G[o]Q, to zamiast mówienia co robi co, podać jak ma być prawidłowo?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 12.05.2010

public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}

Jak nie masz nigdzie keyss to klapa :>
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 12.05.2010

public select_class(id,lx[])

{

	new text[512]



	format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n")

	show_menu(id, keyss, text) 

}

Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 12.05.2010

Chcesz się ścigać?
public select_class(id,lx[])
{
show_menu(id, keyss, "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n")
}


@down
Nie prowadzisz define i to co ty zrobiłeś jeśli chodzi o optymalność chyba to samo :>
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 12.05.2010

ty tez moj zapis gdzies skrociles :P

ale na razie prowadze :D

public select_class(id,lx[])
{
        show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n") 
}
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.05.2010

Dobra, mam tak:
public select_class(id,lx[])
{
        new text[512]

        format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
        format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n",text)
        show_menu(id, keyss, text) 
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_resp[id] = 0
c_widz[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_damage[id] = 0
c_darksteel[id] = 0
c_redirect[id] = 0
c_theif[id] = 0
player_b_grenade[id] = 0
player_b_hpitemm[id] = 0
auto_bhh[id] = 0
switch(key)
{ 
	case 0: 
	{	
		ShowKlasy2(id,lx)		
	}
	case 1: 
	{	
		ShowKlasy(id,lx)
	}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

I w tej linijce

show_menu(id, keyss, text)

4 błędy

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us


@@EDIT:

Zrobiłem tak:

public select_class(id,lx[])
{
        show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n") 
}

Ale pisze, że lx jest nigdy nie używany.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.05.2010 22:44
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 12.05.2010

select_class(id,lx[]) -> select_class(id)
Jeśli masz inne wywołania w kodzie to usuń to co za przecinkiem.
Odnośnie błędu pisałem że musisz mieć keyss ;>:

Jak nie masz nigdzie keyss to klapa

:>
Odpowiedz

  • +
  • -
Krejzol - zdjęcie Krejzol 13.05.2010

@SCreammm
Nie sądzisz że to mój temat?-.-

@TOpic

Gdy zrobiłem
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}

To podczas kompilacji

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : fatal error 107: too many error messages on one line


A 4633 to
        show_menu(id, keyss, text) 
Odpowiedz