Jak to razem połączyć?
Krejzol
11.05.2010
Witam. Mam problem z połączeniem 2 rzeczy w diablo modzie.
Ponieważ chcę zrobić takie coś że gdy wpisujemy klasa to mamy do wyboru 2 rodzaje bohaterów ale mniejsza z tym.
Chodzi mi o to jak połączyć ze sobą te 2 rzeczy;
Gdy wpisujemy /klasa
z tym
Ponieważ chcę zrobić takie coś że gdy wpisujemy klasa to mamy do wyboru 2 rodzaje bohaterów ale mniejsza z tym.
Chodzi mi o to jak połączyć ze sobą te 2 rzeczy;
Gdy wpisujemy /klasa
public select_class(id,lx[])Ale nie pojawia się to co wyżej, i wiem jak to zrobić ale nie wiem jak połączyć to;
{
new text[512]
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
for(new i=0;i<16;i++)
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie ^n2. Potwory",text)
}
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie ^n2. Potwory",text)
z tym
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
KariiO
11.05.2010
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<0;i++) { format(text, 511,"%s^n7. Ludzie^n",text) show_menu(id, keyss, text) format(text, 511,"%s^n8. Potwory^n",text) show_menu(id, keyss, text)Spróbuj się na tym wzorować ;D bo u mnie działa

Krejzol
11.05.2010
Ma to tak wygladac?
Czy tak
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
for(new i=0;i<16;i++)
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
format(text, 511,"%s^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
Czy tak
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
for(new i=0;i<16;i++)
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
format(text, 511,"%s^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
SoLiD
11.05.2010
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
for(new i=0;i<16;i++)
format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text)
show_menu(id, keyss, text1)
format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1)
show_menu(id, keyss, text2)
}
Może tak?
G[o]Q
11.05.2010
bez watpienia cos zobaczy chlopak tzn 2 menu tylko 
musisz zrobic 2 dodatkowe menu jedno odwolujace sie do ludzi drugie do potworow nie ma innego wyjscia i nie kombinuj z petla bo wiecej niz 9 i tak z niej nie wyciagniesz

musisz zrobic 2 dodatkowe menu jedno odwolujace sie do ludzi drugie do potworow nie ma innego wyjscia i nie kombinuj z petla bo wiecej niz 9 i tak z niej nie wyciagniesz
Krejzol
12.05.2010
Ale ja mam menu odwołujące się do ludzi i potworów 
G[o]Q, powiedziałbyś jak tamto wyżej połączyć?
12 maj 2010 - 14:41:
Pomocy ;x

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[18]
switch(key)
{
case 0:
{
ShowKlasy1(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy2(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy1(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Mag Level :%i^n2. Mnich Level :%i^n3. Paladyn Level :%i^n4. Zabojca Level :%i^n5. Nekromanta Level :%i^n6. Barbarzynca Level :%i^n7. Ninja Level :%i^n8. Lowca Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
show_menu(id, KeysKlasy1,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy1(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca
* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Anadriel Level :%i^n2. Duriel Level :%i^n3. Mefisto Level :%i^n4. Diablo Level :%i^n5. Baal Level :%i^n6. Szkielet Level :%i^n7. Szaman Level :%i^n8. Izual Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy2,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Anadriel
* 2:Duriel
* 3:Mefisto
* 4:Diablo
* 5:Baal
* 6:Szkielet
* 7:Szaman
* 8:Izual
* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Anadriel
}
case 1:
{
player_class[id] = Duriel
}
case 2:
{
player_class[id] = Mefisto
}
case 3:
{
player_class[id] = Diablo
}
case 4:
{
player_class[id] = Baal
}
case 5:
{
player_class[id] = Szkielet
}
case 6:
{
player_class[id] = Szaman
}
case 7:
{
player_class[id] = Izual
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
G[o]Q, powiedziałbyś jak tamto wyżej połączyć?
12 maj 2010 - 14:41:
Pomocy ;x
Screeaam...
12.05.2010
Chyba chodziło mu o to:
public select_class(id,lx[]) { new text[512] format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow") format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text) show_menu(id, keyss, text1) format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1) show_menu(id, keyss, text2) }
G[o]Q
12.05.2010
Chyba chodziło mu o to:
public select_class(id,lx[]) { new text[512] format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow") format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text) show_menu(id, keyss, text1) format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1) show_menu(id, keyss, text2) }
przeciez pisalem wam ze takie cos zawsze wyswietli menu potwory
G[o]Q
12.05.2010
format(text1, 511,"%s^n1. Ludzie^n",text) show_menu(id, keyss, text1) format(text2, 511,"%s^n2. Potwory^n",text1) show_menu(id, keyss, text2)
widzisz tworzy 1 menu wyswietla je tworzy drugie i tez je wyswietla w ulamku sekundy wiec pewnie temu
Vertricus
12.05.2010
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
Jak nie masz nigdzie keyss to klapa

G[o]Q
12.05.2010
public select_class(id,lx[]) { new text[512] format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n") show_menu(id, keyss, text) }
Vertricus
12.05.2010
Chcesz się ścigać?
@down
Nie prowadzisz define i to co ty zrobiłeś jeśli chodzi o optymalność chyba to samo
public select_class(id,lx[])
{
show_menu(id, keyss, "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n")
}
@down
Nie prowadzisz define i to co ty zrobiłeś jeśli chodzi o optymalność chyba to samo

G[o]Q
12.05.2010
ty tez moj zapis gdzies skrociles 
ale na razie prowadze

ale na razie prowadze

public select_class(id,lx[]) { show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n") }
Screeaam...
12.05.2010
Dobra, mam tak:
I w tej linijce
4 błędy

Uploaded with ImageShack.us
@@EDIT:
Zrobiłem tak:
Ale pisze, że lx jest nigdy nie używany.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.05.2010 22:44
public select_class(id,lx[]) { new text[512] format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow") format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n",text) show_menu(id, keyss, text) } public select_class_menu(id, key) { new lx[17] g_haskit[id] = 0 c_jump[id] = 0 c_resp[id] = 0 c_widz[id] = 0 c_blind[id] = 0 c_damage[id] = 0 c_darksteel[id] = 0 c_redirect[id] = 0 c_theif[id] = 0 player_b_grenade[id] = 0 player_b_hpitemm[id] = 0 auto_bhh[id] = 0 switch(key) { case 0: { ShowKlasy2(id,lx) } case 1: { ShowKlasy(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
I w tej linijce
show_menu(id, keyss, text)
4 błędy

Uploaded with ImageShack.us
@@EDIT:
Zrobiłem tak:
public select_class(id,lx[]) { show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n") }
Ale pisze, że lx jest nigdy nie używany.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 12.05.2010 22:44
Vertricus
12.05.2010
select_class(id,lx[]) -> select_class(id)
Jeśli masz inne wywołania w kodzie to usuń to co za przecinkiem.
Odnośnie błędu pisałem że musisz mieć keyss
:
Jeśli masz inne wywołania w kodzie to usuń to co za przecinkiem.
Odnośnie błędu pisałem że musisz mieć keyss

Jak nie masz nigdzie keyss to klapa

Krejzol
13.05.2010
@SCreammm
Nie sądzisz że to mój temat?-.-
@TOpic
Gdy zrobiłem
To podczas kompilacji
A 4633 to
Nie sądzisz że to mój temat?-.-
@TOpic
Gdy zrobiłem
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
format(text, 511,"%s^n1. Ludzie^n^n2. Potwory^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
To podczas kompilacji
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : warning 215: expression has no effect
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : error 029: invalid expression, assumed zero
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpEaIaTm.sma(4633) : fatal error 107: too many error messages on one line
A 4633 to
show_menu(id, keyss, text)