Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 09.05.2010 10:27
Chodzi mi o to żeby były one na mapie już zawsze i umozliwiały wejście na jakieś kampy
Tak jak na STER-Gaming.pl
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#2
Napisano 09.05.2010 11:02
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#tryinclude <biohazard>
#if !defined _biohazard_included
#assert Biohazard functions file required!
#endif
new const g_model[] = "models/pallet_with_bags.mdl"
new Float:g_size_mins[] = {-20.0, -22.0, -22.5 }
new Float:g_size_maxs[] = { 16.0, 22.0, 29.0 }
new g_bagsmenu
public plugin_init()
{
register_plugin("boost bags", "0.3", "cheap_suit")
is_biomod_active() ? plugin_init2() : pause("ad")
}
public plugin_init2()
{
register_clcmd("boostbags", "cmd_boostbags", ADMIN_CFG, "Boost bag menu")
register_srvcmd("make_bags", "cmd_make_bags", _, "")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_Think, "fwd_think")
}
public plugin_precache()
precache_model(g_model)
public plugin_cfg()
{
g_bagsmenu = menu_create("Boost Bags", "menu_boostbags", 0)
menu_additem(g_bagsmenu, "Create (current location)", "1", 0, -1)
menu_additem(g_bagsmenu, "Delete (deletes all bags ingame)", "2", 0, -1)
menu_additem(g_bagsmenu, "Save (use wisely)", "3", 0, -1)
new file[64]; get_configsdir(file, 63)
format(file, 63, "%s/boostbags.cfg", file)
if(file_exists(file)) server_cmd("exec %s", file), server_exec()
}
public fwd_think(ent)
{
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED
static classname[11]; pev(ent, pev_classname, classname, 10)
if(!equal(classname, "func_bags") || pev(ent, pev_effects) & EF_NODRAW)
return FMRES_IGNORED
static Float:health; pev(ent, pev_health, health)
if(health <= 500.0)
{
set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_NO)
set_pev(ent, pev_effects, EF_NODRAW)
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
}
else set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
return FMRES_HANDLED
}
public cmd_make_bags()
{
if(read_argc() != 5)
return PLUGIN_HANDLED
static mapname[2][32]
read_argv(1, mapname[0], 31)
get_mapname(mapname[1], 31)
if(equal(mapname[0], mapname[1]))
{
static temp[32], Float:origin[3]
read_argv(2, temp, 31), origin[0] = str_to_float(temp)
read_argv(3, temp, 31), origin[1] = str_to_float(temp)
read_argv(4, temp, 31), origin[2] = str_to_float(temp)
create_bag(origin, SOLID_BBOX)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public event_newround()
{
static Float:origin[3], ent; ent = -1
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_bags")))
{
if(pev(ent, pev_solid) != SOLID_NOT) continue
pev(ent, pev_origin, origin)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
create_bag(origin, SOLID_BBOX)
}
}
public cmd_boostbags(id, level, cid)
{
if(cmd_access(id, level, cid, 1))
menu_display(id, g_bagsmenu)
return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
public menu_boostbags(id, menu, item)
{
if(item < 0) return PLUGIN_CONTINUE
static cmd[2], name[64], access, callback, key
menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd, 1, name, 63, callback)
key = str_to_num(cmd)
switch(key)
{
case 1:
{
static ent; ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_wall"))
if(ent)
{
static Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin), create_bag(origin, SOLID_NOT)
client_print(id, print_chat, "* Created a boost bag rack. Will be activated on newround.")
}
menu_display(id, g_bagsmenu)
}
case 2:
{
static ent, count; ent = -1, count = 0
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_bags")))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent), count++
client_print(id, print_chat, "* Deleted %d bag rack(s).", count), menu_display(id, g_bagsmenu)
}
case 3:
{
static map[32]; get_mapname(map, 31)
static file[64]; get_configsdir(file, 63)
format(file, 63, "%s/boostbags.cfg", file)
if(!file_exists(file))
write_file(file, "// Boost Bags Origins")
static text[256], Float:origin[3], ent, count; ent = -1, count = 0
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_bags")))
{
pev(ent, pev_origin, origin)
formatex(text, 255, "make_bags %s %f %f %f", map, origin[0], origin[1], origin[2])
write_file(file, text), count++
}
client_print(id, print_chat, "* Saved %d bag origins for %s.", count, map)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public create_bag(Float:origin[3], solid)
{
static ent; ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_wall"))
if(ent)
{
engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_model)
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, g_size_mins, g_size_maxs)
set_pev(ent, pev_classname, "func_bags")
set_pev(ent, pev_solid, solid)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_AIM)
set_pev(ent, pev_health, 1000.0)
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
return 1
}
return 0
}
Dziękuje, dobranoc.
#3
Napisano 09.05.2010 11:56
P.S. Jak tego używać ?
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#4
Napisano 09.05.2010 12:54
Dziękuje, dobranoc.
#5
Napisano 09.05.2010 16:09
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#6
Napisano 09.05.2010 16:26
byqq przerób żeby się zapisywało
Użytkownik BRaYaN edytował ten post 09.05.2010 21:56
#7
Napisano 09.05.2010 16:42
byQQ dostałes +
Użytkownik cross123 edytował ten post 09.05.2010 16:44
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#8
Napisano 09.05.2010 22:00
Pallets with Bags - AlliedModders
byqq przerób żeby się zapisywało
Nie ma sensu ponieważ ten plugin co podałem jest w prawdzie taki sam. Tylko chyba inaczej się stawia skrzynki.
A co z tym HP ?
Dziękuje, dobranoc.
#9
Napisano 10.05.2010 14:18
@edit
a czy dałbyś rade zrobić żeby skrzynki można było stawiać za pomocą celownika ;D? i żeby dało się usuwać jedną a nie wszystkie skrzynki .
Użytkownik cross123 edytował ten post 10.05.2010 14:24
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#10
Napisano 15.05.2010 18:02
Nie udało się skompilować pluginu.
Przeczytaj poniższy bład:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
/groups/amxmodx/tmp3/textE5ekeG.sma(8) : fatal error 110: assertion failed: Biohazard functions file required!
Compilation aborted.
1 Error.
#11
Napisano 15.05.2010 18:29
#12
Napisano 15.05.2010 19:11
i co ma to wspólnego z kompilatorem ?
#13
Napisano 16.05.2010 02:28
Tu masz ten plik:
biohazard.inc 2,07 KB 56 Ilość pobrań
Wrzucasz do amxmodx\scripting\include, kompilujesz plugin i gotowe ; p
#14
Napisano 20.05.2010 21:22
Użytkownik BRaYaN edytował ten post 24.05.2010 20:33
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych