Witam ! W tym temacie spróbuję przybliżyć wam wszystko o RoundSound i rozszerzeniu .wav
1. Zaczniemy od przygotowania Sobie muzyki:
A więc aby skrócić swoją muzykę i przekonwertować ją na rozszerzenie .wav potrzebujemy programu. Ja używam Virtual Dj 5.0 i WavePad 3.05, ale można to tylko zrobić tym programem http://www.dobreprog...dows,13104.html
Ściągasz programik instalujesz, odpalasz muzykę poprzez WavePad. Gdy ją otworzysz poprostu zaznaczasz myszką i wciskasz klawisz Delete muzykę którą chcesz wyciąć. Gdy już skróciłeś swoją muzykę na roudnsound klikasz File>Save File As...>wybierasz gdzie ma być zapisany ten plik i w jakim formacie ma być (czyli wav) Następnie wyświetli Ci się tabelka w której wybierzesz takie ustawienia:
Nazwa: (bez nazwy)
Format: PCM
Atrybut: 22,050 kHz; bitów 16; Mono 43 kb/s - Jeżeli weźmiesz na więcej nie będzie działało, a jeżeli na mniej to będzie gorsza jakość!
(Dodam jeszcze, że w tym programie możesz dodać echo i dużo dużo więcej - naprawdę fajny program.)
Teraz kliknij na twój plik PPM>Właściwości>Podsumowanie>Zaawansowane i teraz twój plik powinien wyglądać tak:
Szybkość transmisji bitów: 352 kb/s
Rozmiar próbki audio: 16 bitów
Kanały: 1 (mono)
Częstotliwość próbkowania audio: 22 kHz
Format dźwięku: PCM
2. Teraz przejdę do pliku .sma o rozszerzeniu .wav
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/TT1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/TT2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/TT3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/TT4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/TT5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/CT1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/CT2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/CT3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/CT4")
case 4: client_cmd(0,"spk misc/CT5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/CT1.wav")
precache_sound("misc/CT2.wav")
precache_sound("misc/CT3.wav")
precache_sound("misc/CT4.wav")
precache_sound("misc/CT5.wav")
precache_sound("misc/TT1.wav")
precache_sound("misc/TT2.wav")
precache_sound("misc/TT3.wav")
precache_sound("misc/TT4.wav")
precache_sound("misc/TT5.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
2. Teraz przejdę do pliku .sma Rozszerzenie .mp3
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}
public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT4")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/TT5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT4")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/CT5")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/CT1.mp3")
precache_sound("misc/CT2.mp3")
precache_sound("misc/CT3.mp3")
precache_sound("misc/CT4.mp3")
precache_sound("misc/CT5.mp3")
precache_sound("misc/TT1.mp3")
precache_sound("misc/TT2.mp3")
precache_sound("misc/TT3.mp3")
precache_sound("misc/TT4.mp3")
precache_sound("misc/TT5.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Można dodać więcej piosenek niż 5 dla każdej z drużyn.
Wtedy trzeba zmienić new rand = random_num(0,4) - na ilość ile mamy w case
3. Kompilacja pluginu.
Aby Skompilować nasz plik .sma na .amxx wchodzimy tutaj Kompilator - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Myślę że wam pomogłem


Pozdrawiam Dj

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 10.05.2010 18:50