Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cameleon Do Ruletki...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 05.05.2010 19:02

Chcę zrobić, aby był cameleon na ruletce w losowaniu, ale tak, że model TT może wylosować CT, a model CT może wylosować TT tylko jak to zrobić... :) Np.: cs_set_user_model(id, "ct") i tylko gracz z TT może to wylosować... :P
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.05.2010 19:04

nie możesz modelu "ct" dać, musisz dać któryś konkretny (1 z 4 dostępnych)
  • +
  • -
  • 0

#3 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 05.05.2010 19:10

To jest przykład, bo i tak dam standardowe... :)
Czyli widzę, że da rady, ale jak? :D

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 05.05.2010 19:11

  • +
  • -
  • 0

#4 nad3jf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:xx.xxx.xxx:xxx
Offline

Napisano 05.05.2010 19:20

Ja bym spróbował coś takiego: (musisz wypełnić nazwami modeli)

new losuj_model = random_num(0,4)
switch(losuj_model)
{
case 0:
{
cs_set_user_model(id,"nazwa_modelu")
}
case 1:
{
cs_set_user_model(id,"nazwa_modelu")
}
case 2:
{
cs_set_user_model(id,"nazwa_modelu")
}
case 3:
{
cs_set_user_model(id,"nazwa_modelu")
}
case 4:
{
cs_set_user_model(id,"nazwa_modelu")
}
}

Oczywiście zrobić osobno dla CT i TT i dodać if(get_user_team == 1) lub if(get_user_team == 2)

Użytkownik nad3jf edytował ten post 05.05.2010 19:22

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.05.2010 19:26

A ja bym zrobił tak:

public ruletka(id)
{
new team = get_user_team(id)

if(team = CS_TEAM_CT) losuj_ct(id)
else if(team = CS_TEAM_T) losuj_tt(id)
}

public losuj_ct(id)
{
switch(random_num(1, 2))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelTT")
}
}

public losuj_tt(id)
{
switch(random_num(1, 2))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelCT")
}
}

Użytkownik deLL edytował ten post 05.05.2010 19:26


#6 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 05.05.2010 19:34

A jeżeli chcę to zrobić razem w jednym case? Bo już mam sporo zrobionych funkcji i chcę aby to było case 21 i tt losuje model ct, a ct losuje tt i chcę aby jeden model był tylko z CT jak i TT... :D

Chodzi, że to może losować tylko CT:

case 21: {
					cs_set_user_model(id, "modelxx")
					set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
					show_hudmessage(0,"Cameleon")
				}

A to dla TT tylko:
case 22: {
					cs_set_user_model(id, "modelzz")
					set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
					show_hudmessage(0,"Cameleon")
				}

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 05.05.2010 19:38

  • +
  • -
  • 0

#7 nad3jf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:xx.xxx.xxx:xxx
Offline

Napisano 05.05.2010 19:35

Nie można wewnątrz switch umieścić if. Czyli jest to nie możliwe.

Edit: Dell ty napisałeś:

public ruletka(id)
{
new team = get_user_team(id)

if(team = CS_TEAM_CT) losuj_ct(id)
else if(team = CS_TEAM_T) losuj_tt(id)
}

public losuj_ct(id)
{
switch(random_num(1, 2))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelTT")
}
}

public losuj_tt(id)
{
switch(random_num(1, 2))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelCT")
}
}

A nie powinno być:

public ruletka(id)
{
new team = get_user_team(id)

if(team = CS_TEAM_CT) losuj_ct(id)
else if(team = CS_TEAM_T) losuj_tt(id)
}

public losuj_ct(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelTT")
}
}

public losuj_tt(id)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelCT")
}
}

Użytkownik nad3jf edytował ten post 05.05.2010 19:37

  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.05.2010 19:42

nad3jf, dzięki :D Zapomniałem zmienić :D

Łukasz, może tak:

public ruletka(id)
{
new team = cs_get_user_team(id)

if(team == CS_TEAM_CT)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelTT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelTT")
}
}

else if(team == CS_TEAM_T)
{
switch(random_num(1, 4))
{
case 1: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 2: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 3: cs_set_user_model(id, "modelCT")
case 4: cs_set_user_model(id, "modelCT")
}
}
}


:?::?:

#9 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 05.05.2010 19:55

I to się ładnie pokryję z ruletką (pozostałymi funkcjami?)
  • +
  • -
  • 0

#10 oclahoma

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Lokalizacja:Stargard
Offline

Napisano 12.05.2010 16:02

To jak to wreszcie ma być :) + aby jeszcze napis był .. "Wyglądasz jak CT" -- (przykładowy napis )
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
WALKA O FLAGĘ 83.1.164.155:27019 :)

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.05.2010 16:15

hmm a ja bym to zrobil tak :D

public set_model(id){
	new los=random_num(0,3)
	if (cs_get_user_team(id)==1) los+=4
	cs_set_user_model(id,modele[los]
}

i tablica globalna gdzies nad plugin_init

new modele[]={"ct1","ct2","ct3","ct4","tt1","tt2","tt3","tt4"}

gdzie ct1,ct2... itd wpisujesz modele odpowiednie :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Lukasz5

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 13.05.2010 15:28

Ale jeżeli chcę to dodać jako next case (bo to ma być los) to się to połączy ładnie i jak gracz wylosuje case 21 to jak jest w CT to dostanie model TT?
Bo to chcę połączyć z innymi rzeczami... Tylko, że to będzie osobno dla TT i CT...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych