Np mam takie coś:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta<br>")
}
To jak chcę by było tak samo z deagle to muszę mieć tak:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deagle[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z deagla<br>")
}
+ dodać jeszcze na początku
new player_b_deagle = 1
??
A item robić tak:
case 69:
{
player_item_name[id] = "Pogromca z deagle"
player_b_deagle[id] = random_num(1*,3*)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deagle[id])
}
Tam gdzie wstawiłem * to nie wiem do czego to jest...
A i jeszcze jedno.... skąd to będzie wiedzialo że to ma być deagle bo nigdzie nie było że z deagla ma zabijać na hita itp...