Witam mam taki mały problemik wrzuciłem sobie do pluginu sprite w czasie danej funkcji tylko jest on trochę mały czy jest jakaś możliwość powiększenia go?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wielkość sprite
Temat rozp. sinoku, 29.04.2010 13:48
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2010 13:48
#2
Napisano 29.04.2010 22:05
Paint lub PhotoShop + Sprite Wizard v1.1 + SpriteFixer
Spróbuj sobie zrobic new tylko wiekszego ;]
Spróbuj sobie zrobic new tylko wiekszego ;]
#3
Napisano 30.04.2010 10:03
no wiem ze jest taka mozliwosc ale niechce mi sie sciagac tego syfu a i tak chcialem to za pomoca kodu zrobic bo chyba sie da
#4
Napisano 30.04.2010 11:11
Potrzebujemy:
- Poprawnie zainstalowany AMXmodX
- Plugin: In-Game Advertisement System (Do pobrania z: http://forums.allied...ad.php?p=424583)
Instalacja Reklamy: (zakładam, że masz już przygotowany plik .spr)
- Łączymy się z FTP Serwera
Plik: xxx.spr (w miejsce "xxx" Twoja nazwa) wrzucamy do:
Dodawanie reklamy na serwer:
- Otwieramy konsolę gry i wpisujemy linijkę:
- Klikamy F12, po lewej stronie pojawi nam się menu i lista dostępnych sprey'ów.
- Szukamy tego, który nas interesuje i przyciskamy odpowiadającą mu liczbę.
Obrazek powinien nam się pokazać na wybranej ścianie.
- Poniżej mamy kolejno dwie opcje:
Tymi dostępnymi funkcjami możemy zwiększać i zmniejszać swój obrazek.
Potem tylko zapisujemy konfigurację i cieszymy się nową reklamą na serwerze.
Od tej pory na FTP w lokalizacji:
Usuwając ten plik możemy pozbyć się reklamy z serwera.
Jeżeli korzystasz z innego pluginu do reklam - możesz poprosić o przerobienie go, ale prościej będzie przestawić się na ten podany wyżej
Poradnik jest mojego autorstwa, proszę nie kopiować.
Pozdrawiam, whitehouse
- Poprawnie zainstalowany AMXmodX
- Plugin: In-Game Advertisement System (Do pobrania z: http://forums.allied...ad.php?p=424583)
Instalacja Reklamy: (zakładam, że masz już przygotowany plik .spr)
- Łączymy się z FTP Serwera
Plik: xxx.spr (w miejsce "xxx" Twoja nazwa) wrzucamy do:
/cstrike/sprites- Następnie otwieramy do edycji plik:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfg- Dopisujemy linijkę:
sprites/xxx.spr
Dodawanie reklamy na serwer:
- Otwieramy konsolę gry i wpisujemy linijkę:
bind "F12" "+place_ad"- Przechodzimy w miejsce na mapie, gdzie chcemy umieścić naszą reklamę.
- Klikamy F12, po lewej stronie pojawi nam się menu i lista dostępnych sprey'ów.
- Szukamy tego, który nas interesuje i przyciskamy odpowiadającą mu liczbę.
Obrazek powinien nam się pokazać na wybranej ścianie.
- Poniżej mamy kolejno dwie opcje:
6. Scale up 7. Scale down
Tymi dostępnymi funkcjami możemy zwiększać i zmniejszać swój obrazek.
Potem tylko zapisujemy konfigurację i cieszymy się nową reklamą na serwerze.
Od tej pory na FTP w lokalizacji:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/pojawi nam się plik o nazwie: nazwa_mapy.txt
Usuwając ten plik możemy pozbyć się reklamy z serwera.
Jeżeli korzystasz z innego pluginu do reklam - możesz poprosić o przerobienie go, ale prościej będzie przestawić się na ten podany wyżej
Poradnik jest mojego autorstwa, proszę nie kopiować.
Pozdrawiam, whitehouse
Użytkownik Whitehouse edytował ten post 30.04.2010 11:46
"Man with a Movie Camera"
#5
Napisano 30.04.2010 12:48
a jeżeli chodzi o kod to:
new Float:scala = 2.0 set_pev(ent, pev_scale, scala)
#6
Napisano 02.05.2010 10:06
tak tylko jak ja mam to dodac?
dodaje tak
stock create_water( origin[ 3 ] )a wykorzystuje go np tak
{
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] );
write_short( sprite_water );
write_byte( 3 );
write_byte( 99 );
message_end();
}
to gdy dodam go do tej funkcji co wykorzystuje stocka to i tak nie dizala w stocku tez nie
new iOrigin[ 3 ];
get_user_origin( id, iOrigin, 0 );
iOrigin[ 2 ] -= 20;
create_water( iOrigin );
dodaje tak
new Float:scala = 30.0
set_pev(ent, pev_scale, scala)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych