Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodatek do klas
#1
Napisano 25.04.2010 20:34
1.)
Jak zrobic zeby wybieram klase mag i zebym dostal jakas bron gdzie musze dodac odpowiednie komendy do dodania broni chcialbym dokladne info dam pomogl
2.)
Jak zmienic nazwe klasy maga.;] dam pomogl
#2
Napisano 26.04.2010 14:41
1.Witam mam pytanka
1.)
Jak zrobic zeby wybieram klase mag i zebym dostal jakas bron gdzie musze dodac odpowiednie komendy do dodania broni chcialbym dokladne info dam pomogl
2.)
Jak zmienic nazwe klasy maga.;] dam pomogl
Szukasz:
public select_class_menu(id, key) { g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag } case 1: { player_class[id] = Mnich } case 2: { player_class[id] = Paladyn } case 3: { player_class[id] = Zabojca } case 4: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 }I dodajesz np. pod nekromantę:
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")Końcowy efekt:(Po wybraniu klasy Nekromanta dostaniesz Smoka )
case 4: { player_class[id] = Nekromanta fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade") g_haskit[id] = 1 }
2.
Szukasz np. wszystkie nazwy danej klasy i zmieniasz na jaką chcesz
#3
Napisano 26.04.2010 15:23
new Race[9]10] = { "Brak","Mag","Druid","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka" }
Co do broni, możesz dodać do roundstart(){
if(player_class[i] == TwojaKlasa) { fm_give_item(i, "weapon_m4a1") cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90) }
Dostanie M4 i 90 naboi w magazynku, 30 w clipie.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.04.2010 19:27
#4
Napisano 29.04.2010 17:55
#5
Napisano 29.04.2010 21:08
czyli kario latwiejszy sposob al czy zadziala ????
Nie wiem. Co do nazw, dał trudniejszy, bo po co wszystkie zmieniać, skoro można jedną linijkę?
Jego sposób powinien działać, ale mój jest bezpieczniejszy, bo co rundę się dostaje. ;x
#6
Napisano 30.04.2010 06:25
Przykro zaden sposob nie dziala ktos by dal dokladniej bd wdzieczny ;]
chodzi o bron do klas
Użytkownik master245 edytował ten post 30.04.2010 18:40
#7
Napisano 30.04.2010 18:45
Co wpisałeś/jakie błędy? :F
Ew. Spróbuj tak. :F
if(player_class[i] == TwojaKlasa) { give_item(i, "weapon_m4a1") give_item(i, "ammo_556nato") give_item(i, "ammo_556nato") give_item(i, "ammo_556nato") }
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.04.2010 19:26
#8
Napisano 30.04.2010 19:20
30 kwiecień 2010 - 20:22:
public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
if(player_class[i] == Mag)
{
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i, "ammo_556nato")
give_item(i, "ammo_556nato")
give_item(i, "ammo_556nato")
}
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
golden_bulet[i]=0
invisible_cast[i]=0
[i]30 kwiecień 2010 - 20:23:
help ;]
#9
Napisano 30.04.2010 19:25
if(player_class[i] == TwojaKlasa) { give_item(i, "weapon_m4a1") give_item(i, "ammo_556nato") give_item(i, "ammo_556nato") give_item(i, "ammo_556nato") }
ew.
if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "weapon_m4a1") if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "ammo_556nato") if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "ammo_556nato") if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "ammo_556nato")
Na pewno klasę masz nazwaną Mag? :F
Bo u mnie to działa.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.04.2010 19:26
#10
Napisano 01.05.2010 11:22
#11
Napisano 01.05.2010 11:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych