Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatek do klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 25.04.2010 20:34

Witam mam pytanka
1.)
Jak zrobic zeby wybieram klase mag i zebym dostal jakas bron gdzie musze dodac odpowiednie komendy do dodania broni chcialbym dokladne info dam pomogl
2.)
Jak zmienic nazwe klasy maga.;] dam pomogl

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.04.2010 14:41

Witam mam pytanka
1.)
Jak zrobic zeby wybieram klase mag i zebym dostal jakas bron gdzie musze dodac odpowiednie komendy do dodania broni chcialbym dokladne info dam pomogl
2.)
Jak zmienic nazwe klasy maga.;] dam pomogl

1.
Szukasz:
public select_class_menu(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag			
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
I dodajesz np. pod nekromantę:
fm_give_item(id,  "weapon_smokegrenade")
Końcowy efekt:(Po wybraniu klasy Nekromanta dostaniesz Smoka ^^ )
case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
                        fm_give_item(id,  "weapon_smokegrenade")
			g_haskit[id] = 1
		}

2.
Szukasz np. wszystkie nazwy danej klasy i zmieniasz na jaką chcesz :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 15:23

Nazwy klas zmieniasz w tej linijce:

new Race[9]10] = { "Brak","Mag","Druid","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka" }

Co do broni, możesz dodać do roundstart(){

if(player_class[i] == TwojaKlasa)
{
               fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
               cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}

Dostanie M4 i 90 naboi w magazynku, 30 w clipie.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.04.2010 19:27


#4 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 29.04.2010 17:55

czyli kario latwiejszy sposob al czy zadziala ????

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2010 21:08

czyli kario latwiejszy sposob al czy zadziala ????


Nie wiem. Co do nazw, dał trudniejszy, bo po co wszystkie zmieniać, skoro można jedną linijkę?

Jego sposób powinien działać, ale mój jest bezpieczniejszy, bo co rundę się dostaje. ;x

#6 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 30.04.2010 06:25

screeam zaufam ci i sie pobawie jak ze szkoly przyjde jak zadziala daje pomogl ;;]

Przykro zaden sposob nie dziala ktos by dal dokladniej bd wdzieczny ;]
chodzi o bron do klas

Użytkownik master245 edytował ten post 30.04.2010 18:40


#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.04.2010 18:45

Nie działa, bo nie umiesz wpisać. -.-

Co wpisałeś/jakie błędy? :F

Ew. Spróbuj tak. :F

if(player_class[i] == TwojaKlasa)
{
               give_item(i, "weapon_m4a1")
               give_item(i, "ammo_556nato")
               give_item(i, "ammo_556nato")
               give_item(i, "ammo_556nato")
}

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.04.2010 19:26


#8 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 30.04.2010 19:20

nie bledy tylko nie daje broni poprostu ;]

30 kwiecień 2010 - 20:22:

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){
used_item = false
DemageTake1[i]=1
count_jumps(i)
give_knife(i)
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

if(player_class[i] == Mag)
{
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i, "ammo_556nato")
give_item(i, "ammo_556nato")
give_item(i, "ammo_556nato")
}

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

golden_bulet[i]=0

invisible_cast[i]=0


[i]30 kwiecień 2010 - 20:23:

help ;]

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.04.2010 19:25

if(player_class[i] == TwojaKlasa)
{
               give_item(i, "weapon_m4a1")
               give_item(i, "ammo_556nato")
               give_item(i, "ammo_556nato")
               give_item(i, "ammo_556nato")
}

ew.

if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "weapon_m4a1")
if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "ammo_556nato")
if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "ammo_556nato")
if(player_class[i] == TwojaKlasa) give_item(i, "ammo_556nato")

Na pewno klasę masz nazwaną Mag? :F

Bo u mnie to działa.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 30.04.2010 19:26


#10 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 01.05.2010 11:22

nic wez zrob mi dokladny caly restartround

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.05.2010 11:36

Skoro nic, to nie zabieraj się za Diablo, podałem Ci dobry kod, tylko Ty nie umiesz go wykorzystać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych