Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nie potrzebny blad


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 24.04.2010 21:53

zakladalem wczesniej podobne tematy lecz nie sprecyzowalem dokladnie tego o co mi chodzi ;<
otoz dodaje 2 nowe klasy wszystko zgodnie z poradnikiem bedacym na tym forum
oczywiscie wszystkie funkcje sa prawidlowe no ale przy komplikacji otrzymuje nastepujacy wyciag
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8192) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8192) : error 014: invalid statement; not in switch
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8193) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8199) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8199) : error 014: invalid statement; not in switch
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8200) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8211) : warning 203: symbol is never used: "Human"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpHeQi8y.sma(8211) : warning 203: symbol is never used: "Wampir"

oczywiscie zalaczam plik .sma i licze na wasza pomoc bo naprawdę nie wiem gdzie robie blad ;/

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.04.2010 23:48

Funkcja do wymiany(naprawy):
public call_cast(id)
{
	
	set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				
	switch(player_class[id])
	{
		case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}
		case Mnich:
		{
			show_hudmessage(id, "Wytworzyles ziola lecznicze. Kliknij E Aby Postawic Totem Leczacy") 
			player_b_heal[id] = 15 
		}
		case Paladyn:
		{
			
			golden_bulet[id]++
			if(golden_bulet[id]>3)
			{
				golden_bulet[id]=3
				show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) 
			}
			else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") 
			else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) 
		}
		case Zabojca:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") 
			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}
		case Ninja:
		{
			show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") 
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
		}
		case Barbarzynca:
		{
			ultra_armor[id]++
			if(ultra_armor[id]>7)
			{
				ultra_armor[id]=7
				show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) 
		}
		case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
	                  }
case Wampir:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (z Nozem Tylko)") 

			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}
case Human:
                                   {
                                  fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
                                  fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
                                  fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
                                  fm_give_item(id, "weapon_deagle")
                                  fm_give_item(id, "weapon_deagle")
                                  fm_give_item(id, "weapon_deagle")
                                  fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
                                  fm_give_item(id, "weapon_flashgrenade")
                                  fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                                  }	
}

Powinno być coś takiego:
public call_cast(id)
{
	
	set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				
	switch(player_class[id])
	{
		case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}
		case Mnich:
		{
			show_hudmessage(id, "Wytworzyles ziola lecznicze. Kliknij E Aby Postawic Totem Leczacy") 
			player_b_heal[id] = 15 
		}
		case Paladyn:
		{
			
			golden_bulet[id]++
			if(golden_bulet[id]>3)
			{
				golden_bulet[id]=3
				show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id]) 
			}
			else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk") 
			else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id]) 
		}
		case Zabojca:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)") 
			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}
		case Ninja:
		{
			show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") 
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
		}
		case Barbarzynca:
		{
			ultra_armor[id]++
			if(ultra_armor[id]>7)
			{
				ultra_armor[id]=7
				show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) 
		}
		case Wampir:
		{
			show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (z Nozem Tylko)") 

			invisible_cast[id]=1
			set_renderchange(id)
		}
		case Human:
                  {
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
			fm_give_item(id, "weapon_deagle")
			fm_give_item(id, "weapon_deagle")
			fm_give_item(id, "weapon_deagle")
			fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
			fm_give_item(id, "weapon_flashgrenade")
			fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
		}
	}
}

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 8948 bytes
Code size: 265700 bytes
Data size: 182256 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 473288 bytes
Done.


  • +
  • -
  • 1

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 25.04.2010 02:08

dzięki dziala temat mozna zamknac

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7177
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.04.2010 08:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych