Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie klasy bez resetu expa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 18.04.2010 00:37

Witam. Czy da rade dodać nową klasę nie resetując expa. Jak tak to w jaki sposób?

#2 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 18.04.2010 01:13

Dodajc recznie dla kazdego w Mysql Wpis :)

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.04.2010 01:46

Dodajc recznie dla kazdego w Mysql Wpis :)



Taaa, pomyśl, a jak ktoś ma 3000 graczy? Każdemu z osobna ma dodać klase? -.-

Trzeba zrobić odpowiednie zapytanie do bazy danych, które wykona wpis wszystkim graczom..

#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 18.04.2010 11:08

Tak Mi GoQ powiedzial . Ja tez tak przekazuje... spytał jak.. ja odpowiedzialem ; )?.

#5 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 18.04.2010 12:25


Dodajc recznie dla kazdego w Mysql Wpis :)



Taaa, pomyśl, a jak ktoś ma 3000 graczy? Każdemu z osobna ma dodać klase? -.-

Trzeba zrobić odpowiednie zapytanie do bazy danych, które wykona wpis wszystkim graczom..



To jak mam zrobić te zapytanie ??

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2010 13:56

Ja wiem ale nie stety takich informacji za darmo ci nie ooddam
  • +
  • -
  • -1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.04.2010 14:05

Ja wiem ale nie stety takich informacji za darmo ci nie ooddam




Inteligentna odpowiedź. To po cholerę się wypowiadasz? To jest forum darmowe, a nie płatne, więc wyjdź. :spadowa:

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 14:35

Dobra.
Powiedzcie jak wygląda struktura bazy danych a jak ma wyglądać po dodaniu klasy a zobaczę co da się zrobić
  • +
  • -
  • 1

#9 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 18.04.2010 14:52

Inteligentna odpowiedź. To po cholerę się wypowiadasz? To jest forum darmowe, a nie płatne, więc wyjdź. :spadowa:

piękna riposta ^^


zapytaj się Pana Misia on wie :P
  • +
  • -
  • -1

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.04.2010 16:02

pisalem gdzies ze przy load_xp dodajacie sprawdzenie czy istnieje wpis np czy istnieje wpis

where klasa = 9

jesli istnieje to nic a jesli nie to dopisujecie go przyklad macie juz w sma jak dopisac :D

oczywiscie po dodaniu np 4 klas fajnie jest zastosowac petle od (new i=8; i<12;i++)

Pav struktura bazy to dla kazdego nicku 8 wpisow rozniacych sie tyllko numerem klasy i expem :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 16:19

INSERT IGNORE INTO *TABELA_DIABLO* (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, *NUMER_NOWEJ_KLASY*, *LEVEL_NOWEJ_KLASY*, *EXP_NOWEJ_KLASY* FROM *TABELA_DIABLO* GROUP BY *RODZAJ_ZAPISU* HAVING MAX(klasa)<*NUMER_NOWEJ_KLASY*;


W miejsce wartości pomiędzy gwiazdkami w stawiamy odpowiednie wartości
*TABELA_DIABLO* -> standardowo dbmod_tablet
*NUMER_NOWEJ_KLASY* -> np 9 (standardowo jest 8 klas)
*LEVEL_NOWEJ_KLASY* -> lvl nowych graczy (czyli 0 czy tam 1 na początek)
*EXP_NOWEJ_KLASY* -> exp nowych graczy (zależy lvl'a, 0 na początek może być)
*RODZAJ_ZAPISU* -> nick, ip lub sid

czyli np:
INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;

W przypadku zapisu na nick doda wszystkim(którzy jej nie mają) klasę z numerem 9, lvl 1 i exp 1 w tabeli dbmod_tablet
  • +
  • -
  • 4

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.04.2010 16:41

public LoadXP(id, klasa){

if(is_user_bot(id) || asked_sql[id]==1) return PLUGIN_HANDLED

if(player_class[id]==0)load_xp(id)

if(g_boolsqlOK )
{

new name[64]
new data[2]
data[0]=id
data[1]=klasa

if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==0)
{
	get_user_name(id,name,63)
	replace_all ( name, 63, "'", "Q" )
	replace_all ( name, 63, "`", "Q" )
	new qcommand2[1024]
	for (new i=9;i<12;i++){
		format(gcommand,1023,"INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, %i, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<%i",i,i)
		SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_xp_handle",q_command2,data,2)
	}

	
	new q_command[512]
	format(q_command,511,"SELECT * FROM `%s` WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, player_class[id])
	
	SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_xp_handle",q_command,data,2)
	asked_sql[id]=1
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==1)
{
	get_user_ip(id, name ,63,1)
	
	new qcommand2[1024]
	for (new i=9;i<12;i++){
		format(gcommand,1023,"INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, %i, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY ip HAVING MAX(klasa)<%i",i,i)
		SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_xp_handle",q_command2,data,2)
	}
	
	new q_command[512]
	format(q_command,511,"SELECT * FROM `%s` WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, player_class[id])  
	
	SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_xp_handle",q_command,data,2)
	asked_sql[id]=1
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==2)
{
	get_user_authid(id, name ,63)
	
	new qcommand2[1024]
	for (new i=9;i<12;i++){
		format(gcommand,1023,"INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, %i, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY sid HAVING MAX(klasa)<%i",i,i)
		SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_xp_handle",q_command2,data,2)
	}
	
	new q_command[512]
	format(q_command,511,"SELECT * FROM `%s` WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i'", g_sqlTable, name, player_class[id])  
	
	SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Load_xp_handle",q_command,data,2)
	asked_sql[id]=1
}
}
else sql_start()
return PLUGIN_HANDLED
}

w zasadzie takie cos w oparciu o kod pavulona powinno dodac 3 wpisy dla kazdego :D

ale pewny do konca nie jestem :/
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 16:47

:!: NEIN :!:
Czemu niszczysz mój kod ? :(

To zapytanie jednorazowe wysyłane do bazy danych np. poprzez phpMyAdmin'a.
  • +
  • -
  • 1

#14 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.04.2010 16:56

aha :/ myslalem ze piszesz to do pluginu :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#15 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 18.04.2010 17:38

CZLOWIEKU TO DZIALA !!!! DZIEKUJE CI !!! OCH !!! dzięki !!!!! + ++ + + + ++ + + + + ++ ++ + CZLOWIEKU :D!!

#16 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 18.04.2010 19:58

Szkoda, że od razu nie sortuje, tylko na końcu dodaje. :D. Ale dzięki wielkie. ;] Mnie też się na pewno przyda. ;]

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 20:11

Szkoda, że od razu nie sortuje, tylko na końcu dodaje. :D. Ale dzięki wielkie. ;] Mnie też się na pewno przyda. ;]

żeby sortowało to trzeba by edytować wszystkie wpisy w bazie danych zmieniając id każdego kolejnego elementu, w skrócie wykonanie tego z odpowiednim skryptem było by dość ciężkie i zasobożerne(i bezcelowe ;>).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych