Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pytanie
Temat rozp.
Veeq
, 12.04.2010 14:21
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.04.2010 14:21
Jak zrobić aby rzucając knifem zabieralo więcej hp w tego którego się trafi?? np : 80hp
#2
Napisano 12.04.2010 14:26
w amxx.cfg zmien
na
I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
diablo_knife "20"
na
diablo_knife "80"
I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
#3
Napisano 12.04.2010 19:57
jest tylko cos takiego register_cvar("diablo_knife","20")
podmienilem to na register_cvar("diablo_knife","80")
i nic ciagle wali sie po 20...
podmienilem to na register_cvar("diablo_knife","80")
i nic ciagle wali sie po 20...
#4
Napisano 12.04.2010 20:05
hmmm... a zapisujesz zmiany? jak tak to w .sma znajdz to:
i tutaj podmien
register_cvar("diablo_knife","20")
i tutaj podmien
#5
Napisano 12.04.2010 20:13
Nom to zrobilem wlasnie tlyko podmienilem na 80... i skompilowalem na amxx i nie dziala ciagle sie awli po 20...
#6
Napisano 12.04.2010 20:29
A nie lepiej w cvarach w amxx.cfg zmienić? :F >.>
#7
Napisano 13.04.2010 14:40
scream przeciez tak mu napisalem:D
w amxx.cfg zmien
diablo_knife "20"
nadiablo_knife "80"
I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
#8
Napisano 13.04.2010 16:08
aaa moj blad w amxx.cfg zle przeczytalem myslalem ze w .sma
A jak zrobic aby item Dagon I zabieral 100 dmg??
case 46:
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
A jak zrobic aby item Dagon I zabieral 100 dmg??
case 46:
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
Użytkownik Veeq edytował ten post 13.04.2010 16:12
#9
Napisano 13.04.2010 16:14
przeciez tylko standardowo zadaje; OO
#10
Napisano 13.04.2010 16:15
Nie da sie zmienic tego obrazen?? bo to udeza po 20 tylko chyba...
#11
Napisano 13.04.2010 16:26
Ale 100 standardowo zadaje... tak mi sie przynajmniej zdaje...
#12
Napisano 13.04.2010 16:32
A gdzie moge zmienic te obrazenia np jak chce dac 150
#13
Napisano 13.04.2010 16:57
Znajdz:
i sie pobaw... nie pomoge Ci bo nie patrzylem nigdy tego kodu;>
public item_dagon(id)
i sie pobaw... nie pomoge Ci bo nie patrzylem nigdy tego kodu;>
#14
Napisano 13.04.2010 18:42
new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20
Tak więc dagon 1 = 20 dmg, dagon 2 = 40 dmg, zmień tylko mnożnik
Tak więc dagon 1 = 20 dmg, dagon 2 = 40 dmg, zmień tylko mnożnik
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych