Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Reset serva przy zmianie mapy :/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hang

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 10.04.2010 09:05

Wszystkie mapy działają , ale jak daje deathrun_ice to server sie resetuję :/
Czemu? :<
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2010 10:17

Może rozwalona mapka po prostu ? Brak modeli ?
Ściągnij z innego źródła.
  • +
  • -
  • 0

#3 Hang

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 10.04.2010 12:25

No właśnie nie :/
Ice nie ma modeli , ani nic tylko maps ...
Ściągałem 2 razy :/

Tak mam w logs:
L 04/10/2010 - 13:50:26: Log file started (file "logs/L0410048.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 04/10/2010 - 13:50:26: Loading map "deathrun_ice"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvars start
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_bomb_viewable_check_interval" = "0.5"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_debug_level" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_examine_time" = "0.5"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_hint_interval_time" = "10.0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_look_angle" = "10"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_look_distance" = "200"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_message_character_display_time_coefficient" = "0.07"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_message_minimum_display_time" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_message_repeats" = "5"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "_tutor_view_distance" = "1000"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "allow_spectators" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "amx_client_languages" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "amx_language" = "en"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "amx_nextmap" = "deathrun_kolorowoje"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "amx_timeleft" = "06:28"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "amxmodx_version" = "1.8.1.3746"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "coop" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "Deags_Map_Manage" = "3.1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "deathmatch" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "deathrun_version" = "3.0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "decalfrequency" = "30"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "dp_version" = "0.4.8"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "edgefriction" = "2"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "hostage_debug" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "hostage_stop" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "humans_join_team" = "any"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "max_queries_sec" = "3"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "max_queries_sec_global" = "30"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "max_queries_window" = "30"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "metamod_version" = "1.19p32"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mini_bans" = "0.5a"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_allowmonsters" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_autokick" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_autoteambalance" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_buytime" = "0.00"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_c4timer" = "35"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_chattime" = "3"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_consistency" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_fadetoblack" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_flashlight" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_footsteps" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_forcecamera" = "2"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_forcechasecam" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_fragsleft" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_freezetime" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_friendlyfire" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_ghostfrequency" = "0.1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_hostagepenalty" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_kickpercent" = "0.66"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_limitteams" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_logdetail" = "3"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_logfile" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_logmessages" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_mapvoteratio" = "0.66"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_maxrounds" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_mirrordamage" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_playerid" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_roundtime" = "1.75"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_startmoney" = "800"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_timeleft" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_timelimit" = "20"
L 04/10/2010 - 13:50:26: Server cvar "mp_
L 04/10/2010 - 13:50:38: Log file started (file "logs/L0410049.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/4883")
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "mp_logdetail" = "3"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "sv_logblocks" = "1"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "sv_maxrate" = "25000"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "sv_minrate" = "2500"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "max_queries_sec" = "***PROTECTED***"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "max_queries_window" = "***PROTECTED***"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 04/10/2010 - 13:50:38: Server say "Ustawienia serwera z pliku server.cfg by NetServers.pl wczytane"
L 04/10/2010 - 13:50:41: [DPROTO]: Client 0 - Set AuthIdType 1 [Native]; pClient = 0xf5a7bf08

To samo z mapa deathrun_kolorowoje :/
Co jest? :<

Użytkownik Hang edytował ten post 10.04.2010 13:03

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.04.2010 13:15

Więc daruj sobie te mapy i tyle.
Jeżeli tylko one nie działają to problem musi być po ich stronie.
  • +
  • -
  • 0

#5 Hang

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 10.04.2010 13:17

Ok ...
Tylko dziwi mnie to bo te mapy działały , a teraz nagle n ie :/
I polećcie jakies fajne mapy dr ;D

Użytkownik Hang edytował ten post 10.04.2010 13:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych