to zapraszam do scripting->tutoriale-> eventy i popraw swoj kod wg moich wskazowek
PS
jak ty tego L4D zrobiles albo raczej ile zaplaciles
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
25 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 07.04.2010 21:35
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#22
Napisano 08.04.2010 12:03
eeeee.......
08 kwiecień 2010 - 09:34:
To moę prosić o ten kod gotowy już??
08 kwiecień 2010 - 12:03:
?
08 kwiecień 2010 - 09:34:
To moę prosić o ten kod gotowy już??
08 kwiecień 2010 - 12:03:
?
#23
Napisano 08.04.2010 16:56
czekaj poczytam tutoriale i postaram się Ci to zrobić
@edit
Goq, przeczytałem eventy
ale tego nie rozkminiam, jak możesz to zrób za mnie nauczę się na przyszłość jak zobaczę jak Ty to zrobiłeś
@edit
Goq, przeczytałem eventy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
//code
}
ale tego nie rozkminiam, jak możesz to zrób za mnie nauczę się na przyszłość jak zobaczę jak Ty to zrobiłeś
Użytkownik .minD edytował ten post 08.04.2010 17:29
#24
Napisano 08.04.2010 20:20
Gotowy kod?? Bo wciąż nic nie łapie
#25
Napisano 11.04.2010 21:43
1. Po wpisaniu w konsolę amx_inv admin staje się niewidzialny.
2. Po wpisaniu w konsolę amx_inv_off admin staje się z powrotem widzialny.
(3. Oni użyli modułu fakemety, a ja fun.)
EDIT: W razie jb po zmianie broni admin stawał się widzialny to kod:
2. Po wpisaniu w konsolę amx_inv_off admin staje się z powrotem widzialny.
(3. Oni użyli modułu fakemety, a ja fun.)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Invisible"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
register_clcmd("amx_inv","invisible")
register_clcmd("amx_inv_off","invisible_off")
}
public invisible(id)
{
if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(id, print_chat, "[INFO] Jestes niewidzialny!")
}else
{
client_print(id, print_chat, "[INFO] Komenda tylko dla admina!")
}
}
public invisible_off(id)
{
if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
client_print(id, print_chat, "[INFO] Jestes juz widzialny!")
}else
{
client_print(id, print_chat, "[INFO] Komenda tylko dla admina!")
}
}
EDIT: W razie jb po zmianie broni admin stawał się widzialny to kod:
#include <amxmodx>NIE SPRAWDZAŁEM CZY DZIAŁA
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Invisible"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
new bool:niewidzialny[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
register_event("CurWeapon","change_weapon","be", "1=1")
register_clcmd("amx_inv","invisible")
register_clcmd("amx_inv_off","invisible_off")
}
public client_connect(id)
{
niewidzialny[id]=false
}
public invisible(id)
{
if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(id, print_chat, "[INFO] Jestes niewidzialny!")
niewidzialny[id]=true
}else
{
client_print(id, print_chat, "[INFO] Komenda tylko dla admina!")
}
}
public invisible_off(id)
{
if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
client_print(id, print_chat, "[INFO] Jestes juz widzialny!")
niewidzialny[id]=false
}else
{
client_print(id, print_chat, "[INFO] Komenda tylko dla admina!")
}
}
public change_weapon(id)
{
if(niewidzialny[id]==true)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
}
}
Użytkownik sbstn edytował ten post 12.04.2010 16:02
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#26
Napisano 18.04.2010 05:35
po co tyle zachodu jest plugin amx_niewidka...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych