Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Umiejetnosc w klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 31.03.2010 16:10

Witam, otóż mam nastepne pytanie. Jak zrobic umiejetnosc dla danej klasy np 1/1 z kosy[bez wyciagania kosy i ladowania]. Zeby ta klasa od poczatku miala 1/1 z kosy mam juz funkcje i do itemu dziala. Tylko teraz dla danej klasy :)

Pomoze ktos ;)? Byłbym bardzo wdzieczny

Użytkownik Monsulito edytował ten post 31.03.2010 16:11

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 31.03.2010 20:41

Mój sposób to:
Znajdź:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Hunter)
	{
Dodaj nad:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==NAZWA TWOJEJ KLASY)	
	{
		player_b_inv[id] = 50
	}
Końcowy wynik:
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==NAZWA TWOJEJ KLASY)	
	{
		player_b_inv[id] = 50
	}
 	///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Hunter)
	{
Zamiast tego:
player_b_inv[id] = 50
daj sobie jaką chcesz moc :]
Oczywiście mogą być inne wyjścia ale ja osobiście używam tego :)A i wada jest gdy wpiszesz /item wyskoczy opis przedmiotu nawet jeśli nie będziesz miał żadnego przedmiotu :D Oczywiście możesz usunąć opis ^^
  • +
  • -
  • 1

#3 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.04.2010 09:46

dzięki. Mozna close
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 01.04.2010 10:31

Nie można :P Buguje używane itemy (spam totemami na przykład) i pokazuje w /item
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.04.2010 11:55

Mam diablo bez itemow wiec mi tam pasuje :)
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 15.04.2010 21:07

Sorry za refresh, ale np gdy dam moc saperowi tj. player_b_mine[33] to po skompilowaniu wyskakuje coś takiego
Konkretnie chodzi mi o to jak zrobić 1/1 z kosy, ale spróbowałem na dodaniu min dla innej klasy.

/home/groups/amxmodx/tmp3/php4O1KtW.sma(1766) : error 032: array index out of bounds (variable "player_b_mine")


Możecie mi powiedzieć co mam wpisać w to miejsce?
  • +
  • -
  • 0

#7 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.04.2010 21:14

[id] nie [33]
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych