Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Statystyki na minusie a Siła dużo większa
#1 Gość_Mokrot_*
Napisano 27.03.2010 15:35
Zauważyłem na serwerze że niektóre osoby mają Statystyki( zwinność, inteligencje,zrecznosc) na minusie a Siła jest na dużym plusie
tzn.
Przykładowo gracz ma 20 lvl i powinien mieć 40 siły przy ciągłym dodawaniu pkt do siły A on ma 60 załóżmy a inne statystyki ma na minusie
I teraz co z tym patentem zrobić ?
Dodam że przycisnąłem jednego gracza z takimi statami i stwierdził że samo mu się tak zrobiło
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
#2
Napisano 28.03.2010 16:17
Dodam że przycisnąłem jednego gracza z takimi statami i stwierdził że samo mu się tak zrobiło
to się dzieje przez itemki który dodają Ci pkt w statystyki (tak sądzę) i to nie że on sobie z bugował czy coś, samo się tak robi i kaput
#3 Gość_Mokrot_*
Napisano 28.03.2010 19:13
No dobra to teraz należałoby wywalić te itemy?
Czy może jakaś łatka korygująca
#4
Napisano 29.03.2010 10:52
Item możesz usunąć jak chcesz ale podstaw za nie inne
#5 Gość_Mokrot_*
Napisano 29.03.2010 14:18
Tylko bardziej interesowałaby mnie ta łatka
Może Miczu, Goq, DarkGL coś poradzą ?
@@down
G[o]Q
Przetestuje to w środę
Użytkownik Mokrot edytował ten post 29.03.2010 16:19
#6
Napisano 29.03.2010 15:25
nie testowalem ale wina lezec moze tutaj
public SubtractStats(id,amount) { player_strength[id]-=amount player_dextery[id]-=amount player_agility[id]-=amount player_intelligence[id]-=amount }
zamien to na
public SubtractStats(id,amount) { if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount else player_strength[id]=0 if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount else player_dextery[id]=0 if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount else player_agility[id]=0 if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount else player_intelligence[id]=0 }
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 30.03.2010 13:31
a moze verciu bo on w tym siedzi Darka nie zajmujcie bo on musi zrobic luk
nie testowalem ale wina lezec moze tutajpublic SubtractStats(id,amount) { player_strength[id]-=amount player_dextery[id]-=amount player_agility[id]-=amount player_intelligence[id]-=amount }
zamien to napublic SubtractStats(id,amount) { if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount else player_strength[id]=0 if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount else player_dextery[id]=0 if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount else player_agility[id]=0 if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount else player_intelligence[id]=0 }
No tak ale z tym kodem mamy taka sytuacje ze:
Masz 10 lvl czyli teoretycznie mozna dodac 10x2-2=18. A jest tak ze masz np. 5 int i 5 zrecznosci i mozesz dodac jeszcze 18 pkt czyli defacto wiecej niz przewiduje lvl.
Dlatego trza na koniec dac zapewne funkcje na wyliczanie ile pkt powinien miec gracz na danym lvlu czyli np.
public SubtractStats(id,amount) { if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount else player_strength[id]=0 if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount else player_dextery[id]=0 if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount else player_agility[id]=0 if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount else player_intelligence[id]=0 player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id] if(player_point[id]<0) player_point[id]=0 }
Chyba najlepszym rozwiazaniem byloby zrobic aby ringi nie wplywaly ujemnie na staty,
#8
Napisano 30.03.2010 15:25
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 30.03.2010 19:56
Najlepiej bedzie zeby ringi nie zabieraly w ogole statow bo tak czy siak sie wlaczac bedzie menu dodawania statow.
#10 Gość_Mokrot_*
Napisano 03.04.2010 10:56
Plusy dla obydwu
Można zamknąć
#11
Napisano 03.04.2010 11:33
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych