Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ItemkiSprawdzenie kodów.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 25.03.2010 06:25

Witam ! Możecie sprawdzić, czy te kody będą poprawnie działać ?

		case(dodam)
		{
			Player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_extrastats[id] = random_num(20,40)
			BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
			player_b_jumpx[id] = random_num(1,3)
			player_b_froglegs[id] = 1
			player_b_inv[id] = 6
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_blind[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, dodaje obrazenia + %i" oraz wiele innych szczegoly na forum. ")
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_redirect[id] = random_num(30,50)
			item_durability[id] = 200
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, obniza obrazenia o - %i" ")
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_money[id] = random_num(10000,16000)
			item_durability[id] = 200
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, dodaje kasy %i" ")
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_ghost[id] = 8
			player_b_sniper[id] = 2
			item_durability[id] = 200
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, Mozesz byc duchem przez 8 sec, masz 1/2 ze scounta, cicho biegasz." ")
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(30,50)
			item_durability[id] = 200
			show_hud_message (id, "Przedmiot: %s, Dostajesz %i" dodatkowych obrazen z kazdym strzalem.
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_windwalk[id] = 1
			player_b_silent[id] = 1
			item_durability[id] = 200
			show_hud_message (id, "Przedmiot: %s, Jestes niewidzialny oraz nie slychac jak chodzisz. ")
		} 
		case(dodam)
		{
		
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = 13
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)
				
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
	


Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 25.03.2010 06:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 25.03.2010 07:46

Hud nie bedzie dobrze działać, zapewne nie wiesz jak formatować tekst, więc tez nie znasz podstaw innych języków np. C
  • +
  • -
  • 0

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 25.03.2010 09:53

Dużo by było roboty przy przerabianiu tego ? Korzystałem z poradnika Itemy do DiabloMod'a [TUT] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.03.2010 15:09

Taka mała wskazówka :F
player_b_silent[id] = 1
player_b_froglegs[id] = 1
Te moce nie mają opisu :D musisz sobie dodać , bo gdy wpiszesz /item nic ci się nie wyświetli.

Tu masz:
case(dodam)
		{
			Player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_extrastats[id] = random_num(20,40)
			BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
			player_b_jumpx[id] = random_num(1,3)
			player_b_froglegs[id] = 1
			player_b_inv[id] = 6
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_blind[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, dodaje obrazenia + %i" oraz wiele innych szczegoly na forum.",player_item_name[id],player_b_blind[id],player_b_silent[id],player_b_jumpx[id],player_b_extrastats[id],
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_redirect[id] = random_num(30,50)
			item_durability[id] = 200
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, obniza obrazenia o - %i",player_item_name[id],player_b_redirect[id])
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_money[id] = random_num(10000,16000)
			item_durability[id] = 200
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, dodaje kasy %i",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_ghost[id] = 8
			player_b_sniper[id] = 2
			item_durability[id] = 200
			show_hudmessage (id, "Przedmiot: %s, Mozesz byc duchem przez 8 sec, masz 1/2 ze scounta, cicho biegasz.",player_b_silent[id],player_b_ghost[id],player_b_sniper[id])
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(30,50)
			item_durability[id] = 200
			show_hud_message (id, "Przedmiot: %s, Dostajesz %i" dodatkowych obrazen z kazdym strzalem.",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}
		case(dodam)
		{
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_windwalk[id] = 1
			player_b_silent[id] = 1
			item_durability[id] = 200
			show_hud_message (id, "Przedmiot: %s, Jestes niewidzialny oraz nie slychac jak chodzisz.",player_b_windwalk[id],player_b_silent[id])
		} 
		case(dodam)
		{
		
			player_item_name[id] = "Nazwe dodam"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = 13
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)
				
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
	

Jeżeli coś źle niech mnie ktoś poprawi :FA i pamiętaj dodaj te opisy ^^

Użytkownik KariiO edytował ten post 25.03.2010 15:28

  • +
  • -
  • 1

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.03.2010 20:19

opisy itemow po wpisaniu /item dodaje sie w innym miejscu :/

nie wiem co wy tak z tym :F :?: komformisci :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.03.2010 20:32

Wiem że się dodaje w innym miejscu :F
PO PROSTU LUBIE TO :F

Ja dodaje tak;
if (player_b_meekstone[id] == 1)
	{
		add(itemEffect,199,"Uzyj, aby podlozyc  ")
		add(itemEffect,199,"szcztuczna bombe")
	}
	if (player_b_silent[id] == 1)
	{
		add(itemEffect,199,"Nie slychc twocih krokow  ")
	}
i później tylko
player_b_silent[id])
PUKI CO DZIAŁA ^^

Użytkownik KariiO edytował ten post 25.03.2010 20:35

  • +
  • -
  • 0

#7 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 25.03.2010 20:45

Oki wielkie dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych