Witam chciałbym się dowiedzieć jak zmniejszyć obrażenia zadawane kuszą aby przy większej ilości inteligencji nie brała na hita tylko np na 3 z góry dziękuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kusza łowcy - zmniejszenie obrażeń
Temat rozp. legion, 20.03.2010 14:52
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.03.2010 14:52
#2
Napisano 20.03.2010 17:35
Hmm... mag lvl1- 95hp
(po modyfikacjach)
ninja lvl 200 - 370hp
Kogo ma brać na 3 hity? :F
(po modyfikacjach)
ninja lvl 200 - 370hp
Kogo ma brać na 3 hity? :F
#3
Napisano 20.03.2010 18:00
przede wszystkim zależało by mi na zaklinaczu ale chodzi także o wszystkie klasy
#4
Napisano 20.03.2010 18:07
Napisze inaczej.
3 hity to nie jest precyzyjna wartość obrażeń jakie można zadać =_='
3 hity to nie jest precyzyjna wartość obrażeń jakie można zadać =_='
#5
Napisano 20.03.2010 21:26
1hit =60 hp teraz precyzyjnie
#6
Napisano 20.03.2010 21:45
miczu a nie slyszales o czyms takim jak 0.3333 calkowitego hp klasy??(tudziez obecnego w wersji hard)
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 22.03.2010 12:01
Napiszesz goq lub miczo jak to zrobić ?
#8
Napisano 22.03.2010 13:29
Miczo ci na pewno nie napisze no chyba ze sie taki zarejestruje
ale tutaj masz cos takiego
zamien to na
wtedy zawsze bedzie bral na 3 hity nie zaleznie od hp
ale mozesz tez do dmg przypisac calkowite hp ktore ma na starcie rundy / 3 wtedy bedzie bralo 1/3 max hp
ale tutaj masz cos takiego
change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")
zamien to na
change_health(id,floatround(-get_user_health(id)/3),kid,"knife")
wtedy zawsze bedzie bral na 3 hity nie zaleznie od hp
ale mozesz tez do dmg przypisac calkowite hp ktore ma na starcie rundy / 3 wtedy bedzie bralo 1/3 max hp
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 22.03.2010 13:30
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 22.03.2010 14:46
czyli cos takiego ?
change_health(id,floatround(-dmg/3),kid,"knife")
Użytkownik legion edytował ten post 22.03.2010 14:46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych