←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

engine remove_entity

Zablokowany

  • +
  • -
se7en - zdjęcie se7en 19.03.2010

public Event_StartRound(){ 

set_task(10.0,"Funkcja") 

} 

public Funkcja(){
new barrier
while((barrier == find_ent_by_class(barrier,"func_wall")) ) {
remove_entity(barrier) 

}

czemu to nie dziala ?
co zle robie ? :D

ofc mam tez to w init
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 

Użytkownik se7en edytował ten post 19.03.2010 11:26
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 19.03.2010

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < fakemeta >

#define NAME "barrier"

public plugin_precache( )
{
new ent, entName[32]

while( ( ent = find_ent_by_class( ent , "func_wall" ) ) != 0 )
{
pev( ent , pev_targetname , entName , 31 );

if( !equal ( entName , NAME ) )
continue

remove_entity( ent );
}
}

Użytkownik Ortega edytował ten post 19.03.2010 16:14
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 19.03.2010

new barrier = -1

	while((barrier == find_ent_by_class(barrier,"func_wall"))) 

	{

		remove_entity(barrier) 		

	}
Odpowiedz

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 19.03.2010

Po kiego pętla ?
Funkcja remove_entity_name usuwa wszystkie byty o takim name ...
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.03.2010

niet usuwa obiekty o określonym id
Użytkownik DarkGL edytował ten post 19.03.2010 17:56
Odpowiedz

  • +
  • -
se7en - zdjęcie se7en 19.03.2010

a da rade by to ent sie np rozjasnialo ? (uprzezroczystnialo?)
albo zeby ciagle bylo ale mozna bylo przechodzic ? :D
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.03.2010

http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=405

A list of different render modes: 
kRenderNormal = 0,	 /* src */ 
kRenderTransColor,	 /* c*a+dest*(1-a) */ 
kRenderTransTexture,	 /* src*a+dest*(1-a) */ 
kRenderGlow,	 /* src*a+dest -- No Z buffer checks */ 
kRenderTransAlpha,	 /* src*srca+dest*(1-srca) */ 
kRenderTransAdd,	 /* src*a+dest */ 

A list of different render effects: 
kRenderFxNone = 0, 
kRenderFxPulseSlow, 
kRenderFxPulseFast, 
kRenderFxPulseSlowWide, 
kRenderFxPulseFastWide, 
kRenderFxFadeSlow, 
kRenderFxFadeFast, 
kRenderFxSolidSlow, 
kRenderFxSolidFast, 
kRenderFxStrobeSlow, 
kRenderFxStrobeFast, 
kRenderFxStrobeFaster, 
kRenderFxFlickerSlow, 
kRenderFxFlickerFast, 
kRenderFxNoDissipation, 
kRenderFxDistort,	 /* Distort/scale/translate flicker */ 
kRenderFxHologram,	 /* kRenderFxDistort + distance fade */ 
kRenderFxDeadPlayer,	 /* kRenderAmt is the player index */ 
kRenderFxExplode,	 /* Scale up really big! */ 
kRenderFxGlowShell,	 /* Glowing Shell */ 
kRenderFxClampMinScale,	 /* Keep this sprite from getting very small (SPRITES only!) */
Odpowiedz

  • +
  • -
Ortega - zdjęcie Ortega 19.03.2010

DarkGL
Stock engine:
/* Remove entity by name */
stock remove_entity_name(const eName[])
{
new iEntity = find_ent_by_class(-1, eName);
while (iEntity > 0)
{
remove_entity(iEntity);
iEntity = find_ent_by_class(-1, eName);
}

return 1;
}

;>
Odpowiedz

  • +
  • -
Miczu - zdjęcie Miczu 19.03.2010

DarkGL po co usuwać by name, jesli trzeba i tak podać id? :F

I dlatego:
DarkGL 18.1% help rate
Ortega 27.6% help rate

:F
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.03.2010

a le o co chodzi ? ;> bo nie za bardzo ogarniam nie dałem żadnego kodu ani nic :P

@edit aaa nie przeczytałem tamtego posta do końca przepraszam Ownera (ach te lenistwo :( )
Użytkownik DarkGL edytował ten post 19.03.2010 21:29
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 19.03.2010

Może odnośnie przechodzenia:
set_pev(ENT, pev_solid, SOLID_NOT);

A rozjaśnić też fm możesz :|
Odpowiedz
Zablokowany