Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Itemami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 RyanAner

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 14.03.2010 18:03

witam posiadam problem z itemami takich jak Stalker i podobnymi otóż to jeśli ktoś ma stalker ring jest wszystko w porządku ale dodałem kilka podobnych itemów i w nich jest problem ponieważ gdy ktoś dostaje ten item i ma np. redukcja HP do 1 . 10 , 50 itp to HP posiada cale i jest niewidzialny :/ jeśli mógł by ktoś pomóc to dziękuję bardzo a o to nowe itemy jeśli trzeba jeszcze coś dodać to proszę napiać :)

case 69:
		{
			player_item_name[id] = "Hardened Ring"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 50
			player_b_inv[id] = 2	
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,50)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 50 zycia, jestes niewidoczny",player_item_name[id])	
		}
		case 70:
		{
			player_item_name[id] = "Xenion Armor"	
			player_item_id[id] = 70	
			player_ultra_armor[id]=random_num(15,25)
			player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
		}
		case 71:
		{
			player_item_name[id] = "FireDevils Atrios"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_fireball[id] = random_num(300,500)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uszkadza wszystko w promieniu %i",player_item_name[id],player_b_fireball[id])	
		}
		case 72:
		{
			player_item_name[id] = "Ghasteros Rope"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_ghost[id] = random_num(10,25)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz przenikac przez sciany przez %i sekund",player_item_name[id],player_b_ghost[id])	
		}
		case 73:
		{
			player_item_name[id] = "Vampyric Aura"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_vampire[id] = random_num(20,50)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: wysysasz %i hp przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_vampire[id])	
		}
		case 74:
		{
			player_item_name[id] = "Big Gold Bag"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_money[id] = random_num(4200,12000)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dostajesz %i zlota w kazdej rundzie. Uzyj, zeby chronil cie.",player_item_name[id],player_b_money[id]+player_intelligence[id]*50)	
		}
		case 75:
		{
			player_item_name[id] = "Phoenix Armor"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_respawn[id] = random_num(1,1)
			player_ultra_armor[id]=random_num(10,20)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100% szans na odrodzenie. Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])	
		}
		case 76:
		{
			player_item_name[id] = "Hetrions Detrion"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_heal[id] = random_num(40,75)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Regeneruje %i hp co kazde 5 sekund. Uzyj, zeby polozyc totem ktory bedzie leczyl wszystkich w zasiegu %i",player_item_name[id],player_b_heal[id],player_b_heal[id])	
		}
		case 77:
		{
			player_item_name[id] = "Deagle Frions"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_deagle[id] = random_num(4,6)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deagle[id])	
		}
		case 78:
		{
			player_item_name[id] = "Deagle Horionis"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_deagle[id] = random_num(3,5)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deagle[id])	
		}
		case 79:
		{
			player_item_name[id] = "Deagle Anihil"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_deagle[id] = random_num(2,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deagle[id])	
		}
		case 80:
		{
			player_item_name[id] = "Devil Wings"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = random_num(9,11)
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
			
		}
		case 81:
		{
			player_item_name[id] = "Knife Premius"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knifemaster[id] = random_num(4,6)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])	
		}
		case 82:
		{
			player_item_name[id] = "Knife Torinhos"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knifemaster[id] = random_num(3,5)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])	
		}
		case 83:
		{
			player_item_name[id] = "Knife Bernio"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knifemaster[id] = random_num(2,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])	
		}
		case 84:
		{
			player_item_name[id] = "Moorowing Ring"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 75
			player_b_inv[id] = 2
			player_b_knifemaster[id] = random_num(2,3)
			player_b_silent[id] = 1
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,25)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 25 zycia, jestes niewidoczny, twoj bieg cichnie oraz dodatkow zabijasz 1 ciosem z noza",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id],player_b_silent[id])	
		}
		case 85:
		{
			player_item_name[id] = "Devils Power"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_grenade[id] = random_num(3,5)
			player_b_inv[id] = 1
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,20)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +1/%i szans natychmiastowego zabicia granatem HE. Masz tylko 20 Zycia, jestes niewidzialny.",player_item_name[id],player_b_grenade[id])	
		}
		case 86:
		{
			player_item_name[id] = "Devils Strong"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_grenade[id] = random_num(2,3)
			player_b_inv[id] = 1
			player_b_silent[id] = 1
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,10)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +1/%i szans natychmiastowego zabicia granatem HE. Masz tylko 10 Zycia, jestes niewidzialny oraz dodatkowo nie slychac twoich krokow",player_item_name[id],player_b_grenade[id],player_b_silent[id])	
		}
		case 87:
		{
			player_item_name[id] = "Kraton Ringo"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_inv[id] = 50
			player_ultra_armor[id]=random_num(30,50)
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Bogowie zagubili ten ring dawno temu, podobno osoba ktora go posiada jest niesmiertelna!",player_item_name[id])	
		}
		case 88:
		{
			player_item_name[id] = "Xerionis Power"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_extrastats[id] = random_num(20,40)
			BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
			
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Ten item posiada czesc mocy jednego z Bogow wojny! [+%i]",player_item_name[id],player_b_extrastats[id])	
		}
		case 89:
		{
			player_item_name[id] = "Popions Smition"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_m3master[id] = random_num(4,6)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m3",player_item_name[id],player_b_m3master[id])	
		}
		case 90:
		{
			player_item_name[id] = "Popions Pergin"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_m3master[id] = random_num(3,5)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m3",player_item_name[id],player_b_m3master[id])	
		}
		case 91:
		{
			player_item_name[id] = "Popions Herning"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_m3master[id] = random_num(2,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia m3",player_item_name[id],player_b_m3master[id])	
		}
		case 92:
		{
			player_item_name[id] = "Chaos Zren"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_explode[id] = random_num(300,550)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Wybuchniesz zaraz po smierci w promieniu %i",player_item_name[id],player_b_explode[id])	
		}
		case 93:
		{
			player_item_name[id] = "Torch of Magic"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_latarka[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac latarki i zdemaskowac ninje", player_item_name[id])
		}
		case 94:
		{
			player_item_name[id] = "Crossbow of Mystic Power"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_kusza[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy takiej jak ma lowca", player_item_name[id])
		}
		
	}
	BoostRing(id)
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych