Otóż mam takowe pytanie, mianowicie chciałbym aby po wpisaniu komendy "/klasa" przed wywołaniem jakiejkolwiek akcji było sprawdzane czy obecna klasa nie jest równa none (Komenda klasa ma jedynie służyć do zmiany nie do wyboru!). Więc mam funkcje:
public changerace(id)
{
if(freeze_ended && player_class[id]!=NONE ) set_user_health(id,0)
if(player_class[id]!=NONE) savexpcom(id)
player_class[id]=NONE
client_connect(id)
select_class_query(id)
}
Zatem jak widać, jest już tutaj "player_class[id]!=NONE", więc dlaczego klasa zostaje zmieniana? Czy w bazie brak klasy zapisywany jest jako None?-----
Według moich wniosków, jeżeli wielkość znaków ma znaczenie powinno być none lecz to tylko przypuszczenie.
Co bądź może w ogóle nie na tą funkcję patrze, a niżeli powinienem skierować się na tą?
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
Użytkownik Helid edytował ten post 13.03.2010 17:40


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








