Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy coś takiego zadziała :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.03.2010 20:15

Witam, planuje dodać w diablo modzie nagrody za pojawienie/podniesienie bomby, oraz kare za jej upuszczenie :) i mam pytanko czy coś takiego zatrybi:

register_event("StatusIcon", "event_get_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
	register_event("TextMsg", "event_pickup_bomb", "bc", "2&#Got_bomb")
	register_event("TextMsg", "event_drop_bomb", "bc", "2&#Game_bomb_d")

oraz

public event_get_bomb(id)
{
	Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))
}

public event_pickup_bomb(id)
{
	Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))
}

public event_drop_bomb(id)
{
	Give_Xp(id,-get_cvar_num("diablo_bomba"))
}

Bo nie jestem pewien tylko co do tego:
register_event("StatusIcon", "event_get_bomb", "be", "1=1", "1=2", "2=c4")
	register_event("TextMsg", "event_pickup_bomb", "bc", "2&#Got_bomb")
	register_event("TextMsg", "event_drop_bomb", "bc", "2&#Game_bomb_d")

Pozdrawiam :)

Użytkownik MisieQ edytował ten post 12.03.2010 20:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 12.03.2010 20:36

Może to głupie, ale nie łaska sprawdzić? ;f Zadziała - a przynajmniej powinno.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.03.2010 22:23

No niestety ale tylko 2 z 3 działają :/

coś nie tak jest z tym:
register_event("TextMsg", "event_drop_bomb", "bc", "2&#Game_bomb_d"

wie ktoś może co? :>

może ma być?
register_event("TextMsg", "event_drop_bomb", "bc", "2&#Game_bomb_drop"

oraz pytanko czy to coś jest dobrze:
public newRound()
{
	new id = get_user_userid(index) 
	new weapon = get_user_weapon(id) 
	
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(weapon == CSW_C4)
	{
		Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))
	}
}

Użytkownik MisieQ edytował ten post 12.03.2010 22:23

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.03.2010 23:10

to co podales nie zadziala bo round start nie ma parametru index musisz to zrobic w petli :D


Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki

register_event("BombDrop", "event_drop_bomb", "bc", "4==0")

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.03.2010 23:16


to co podales nie zadziala bo round start nie ma parametru index musisz to zrobic w petli :D


Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki

register_event("BombDrop", "event_drop_bomb", "bc", "4==0")


Miczu naprowadził mnie że lepiej w ResetHud bo łatwiej dla mnie :P

więc zrobiłem tak:
register_event("ResetHUD", "spawn_sprawdz", "be", "1=1")

i tak:

public spawn_sprawdz(id)
{
	new weapon = get_user_weapon(id) 
	
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(weapon == CSW_C4)
	{
		Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))
	}
}

i dostaje komunikat

Warning: Function "spawn_sprawdz" should return a value on line 1970


  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2010 11:50

A ty myślisz że przy spawnie gracze bd mieli na Pace? :|
USP/GLOCK/NÓŻ :-| Musisz pobrać bronie gracza i sprawdzić pętlą czy ma pakę :>
  • +
  • -
  • 1

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.03.2010 12:10

A ty myślisz że przy spawnie gracze bd mieli na Pace? :|
USP/GLOCK/NÓŻ :-| Musisz pobrać bronie gracza i sprawdzić pętlą czy ma pakę :>


mógłbyś to napisać? :/ bo ja nie wiem jak :/ jestem tępmy jak but :(
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.03.2010 13:25

[url=http://www.amxmodx.org/funcwiki.php?go=func&id=163]AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros![/url]
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.03.2010 13:43


AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!


dobrze rozumie?:
public spawn_sprawdz(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new Weapons[32]
	new numWeapons, i
	get_user_weapons(id, Weapons, numWeapons)
	new bool:ma_c4 = false;
	for (i=0; i<numWeapons; i++)
	{
		if(Weapons[i] != 6)
		{
			ma_c4 = true;
		}		
	} 
	if(ma_c4 == true)
	{
		Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))

	}
}

no i ()() :/

Warning: Function "spawn_sprawdz" should return a value on line 1980


Użytkownik MisieQ edytował ten post 13.03.2010 13:49

  • +
  • -
  • 0

#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2010 13:50

Taki mój stock :X
public Check_Weapons(id, iWeapon)
{
new numWeapons, i, Weapons[32];
get_user_weapons(id, Weapons, numWeapons)

for (i=0; i<numWeapons; i++)
{
if(iWeapon == Weapons[i])
{
return 1;
}
}
return 0;
}


i robisz if(Check_Weapons(id, CSW_C4)) //code
  • +
  • -
  • 1

#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.03.2010 13:59

Taki mój stock :X

public Check_Weapons(id, iWeapon) { 	new numWeapons, i, Weapons[32]; 	get_user_weapons(id, Weapons, numWeapons) 	for (i=0; i<numWeapons; i++) 	{ 		if(iWeapon == Weapons[i]) 		{ 			return 1; 		} 	} 	return 0; }


i robisz if(Check_Weapons(id, CSW_C4)) //code


dzięki za kod :)

zrobiłem tak:
public spawn_sprawdz(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(Check_Weapons(id, CSW_C4))
	{
		Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))
	}
}

i dalej informacja ze funkcja spawn_sprawdz powinna zwracać jakąś wartość :/, nie wiem o co biega ;?
  • +
  • -
  • 0

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.03.2010 14:02

przed ostanią klamrą zwróć PLUGIN_CONTINUE;
  • +
  • -
  • 1

#13 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.03.2010 14:07

przed ostanią klamrą zwróć PLUGIN_CONTINUE;


zroiłem tak i poszło :P
public spawn_sprawdz(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(Check_Weapons(id, CSW_C4))
	{
		Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_bomba"))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

tylko mam pytanie czy ten event jest dobrze?
register_event("ResetHUD", "spawn_sprawdz", "be")

Użytkownik MisieQ edytował ten post 13.03.2010 14:10

  • +
  • -
  • 0

#14 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 13.03.2010 14:52

Możesz wywalić flage "e"
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych