Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wymuszanie końca rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.03.2010 15:20

Więc potrzebowałem czegoś co będzie wymuszać koniec rundy po upłynięciu roundtime na mapkach gdzie nie ma celów mapy.
Myślałem nad czymś takim co na round_end będzie tworzyć bs/hosta (raz wygrac ma tt raz ct) w teorii powinno się sprawdzić jednak zastanawia mnie czy nie ma jakiejś bardziej optymalnej metody?

Z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 20:03

Możesz zabić całą drużynę przeciwną ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 08.03.2010 20:51

W kodzie Zmi widziałem fragment kodu gdzie jest tworzony hostage i blokowany napis "Hostage is not rescue" ( Jakoś tak ;d ) i wtedy jest wymuszony koniec.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 08.03.2010 20:52

  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.03.2010 21:56

No akurat o tym pisałem w pierwszym poście ;]
Chodzi mi o to żeby nikogo nie zabić ale po czasie raz TT ma wygrać a raz CT
  • +
  • -
  • 0

#5 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2010 09:28

To nie wiem zrób jakieś ala zawody np która drużyna szybciej zabije w jakimś okresie czasu dana liczbe graczy ;]
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.03.2010 09:36

Gutaj ty pytania nie rozumiesz <_<
Nie chodzi o to kto tylko jak mam takie wyjście szukam innego bo robienie co 2 rundy bs/hosta wydaje mi się średnio optymalne.
  • +
  • -
  • 0

#7 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 09.03.2010 18:41

Ale chyba nie ma innego wyjścia :F
Albo hmm....

Edit.
ExecuteHam(Ham_CS_Restart, id) ? Tylko jakie id ;d

Użytkownik Owner123 edytował ten post 09.03.2010 18:45

  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.03.2010 19:27

Dobra zamykam pokminie w mym zaciszu ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych