Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka nowych itemów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 05.03.2010 22:38

Dorobiłem kilka nowych itemów, tak wyglądają:
case 69:
		{
			player_item_name[id] = "Master Stalker"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_inv[id] = 7						
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])	
		}
		case 70:
		{
			player_item_name[id] = "Pro Chameleon"
			player_item_id[id] = rannum
			changeskin(id,0)
			wear_sun[id] = 1
			player_b_mine[id] = 3
			player_b_silent[id] = 1  
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik, flashbangi na ciebie nie dzialaja, możesz podkładać niewidzialne miny i nie słychać jak chodzisz."
		}
		case 71:
		{
			player_item_name[id] = "Assassin Suit"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_inv[id] = 5
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_gravity[id] = random_num(6,9) 						
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jestes prawie niewidoczny, cicho chodzisz oraz wyżej skaczesz."
		}
		case 72
		{
			player_item_name[id] = "Pro Invisibility Rope"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_inv[id] = random_num(200,250)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],255-player_b_inv[id])	
		}
		case 73
		{
			player_item_name[id] = "Zbroja Maniaka"	
			player_item_id[id] = rannum
			player_ultra_armor[id]=random_num(10,16)
			player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
		}
		case 32:
		{
			player_item_name[id] = "Zbroja Zabojcy"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_meekstone[id] = 1
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_jumpx[id] = 2
			player_b_inv[id] = random_num(180,225)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe, masz ciche chodzenie, możesz robić potrójny skok w powietrzu i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id])	
		}
I gdy próbowałem skompilować wyskoczyły mi następujące błędy:
Dołączona grafika
Powie mi ktos jak to poprawić, co jest źle albo, najlpiej, poprawi ?

~~Edit: poprawiłem już ten ostatni błąd, w ostatnim itemie zmieniłem case 32 na case 73

Użytkownik wreki edytował ten post 05.03.2010 22:46

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 05.03.2010 22:45

case 71:
		{
			player_item_name[id] = "Assassin Suit"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_inv[id] = 5
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_gravity[id] = random_num(6,9) 						
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jestes prawie niewidoczny, cicho chodzisz oraz wyżej skaczesz.", player_item_name[id],player_b_gravity[id]
		}

case 72
		{
			player_item_name[id] = "Pro Invisibility Rope"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_inv[id] = random_num(200,250)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id])
		}

case 73
		{
			player_item_name[id] = "Zbroja Maniaka"	
			player_item_id[id] = rannum
			player_ultra_armor[id]=random_num(10,16)
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
		}


case 32:
		{
			player_item_name[id] = "Zbroja Zabojcy"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_meekstone[id] = 1
			player_b_silent[id] = 1
			player_b_jumpx[id] = 2
			player_b_inv[id] = random_num(180,225)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe, masz ciche chodzenie, możesz robić potrójny skok w powietrzu i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id],player_b_inv[id])	
		}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych