Witam , robie sobie mapkę deathrun , ale nie do Counter Strike , tylko do HL. W HL jest taki problem , że byty nie resetują się na koniec rundy. Tam w ogóle nie ma rund.
Jest możliwość resetowania bytów poprzez amxx ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Resetowanie bytów
Temat rozp. supra36, 05.03.2010 16:08
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.03.2010 16:08
#2
Napisano 05.03.2010 16:43
#include < amxmodx >
#include < engine >
new const byt[ ] = "entity";
public plugin_init( ) {
register_logevent( "End", 2, "1=Round_End" );
}
public End( ){
remove_entity_name( byt ) {
new iEntity = find_ent_by_class( -1, byt );
while (iEntity > 0)
{
remove_entity( iEntity );
iEntity = find_ent_by_class( -1, byt );
}
return 1;
}
}
Zamiast "entity" daj nazwę bytu, który ma być usuwany.
#3
Napisano 05.03.2010 16:50
Dlaczego remove entity ? Przecież ma być on resetowany
#4
Napisano 05.03.2010 16:54
#5
Napisano 05.03.2010 17:11
W zasadzie to ja nie znam PAWN`a . Mógłby mi ktoś napisać taki plugin pod Half Life ?
Użytkownik supra36 edytował ten post 05.03.2010 17:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych