
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
To to :
}
public Klasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
Nie ma byc tak ?

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 04.03.2010 20:27
Napisano 05.03.2010 11:14
Napisano 05.03.2010 11:32
Nie. Jest dobrze tak jak jestohohohohohoho !
Mowie, zle napisane chyba jest
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")
To to :
}
public Klasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
Nie ma byc tak ?
Jest dobrze napisanywięc dobrze ejst napisany ten poradnik czy nie? bo juz sam nie wiem czy zabierac sie za to. jescze nikt nie napisal ze dziala to chyba goku cos zle zrobil w tym poradniku
Napisano 05.03.2010 12:41
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Assassin
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisano 05.03.2010 13:04
Użytkownik Ghoscik edytował ten post 05.03.2010 13:05
Napisano 05.03.2010 15:19
Bo nic tym nie wnosicie do tematu i na pewno sobie nie pomagacie.pomoze ktoś nam?
![]()
No właśnie![]()
![]()
prooosze o szybka pomoc
Napisano 05.03.2010 15:25
Napisano 05.03.2010 18:37
player_class_lvlnie zwiekszony zakres dlatego wam wywala ze chcecie czytac z elementu poza zakresem wiec tutaj wychodzi blad przy dodawaniu klasy
Napisano 05.03.2010 18:38
Napisano 05.03.2010 18:47
Napisano 05.03.2010 18:51
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1 linia 4965
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Assassin Level :%i^n2. Dracula Level :%i^n3. Gladiator Level :%i^n4. Mystic Level :%i^n5. Crysis Level :%i^n6. Destroyer Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Assassin
* 2:Dracula
* 3:Gladiator
* 4:Mystic
* 5:Crysis
* 6:Destroyer
* 0:Wstecz
*/
Użytkownik Weed. edytował ten post 05.03.2010 18:52
Napisano 05.03.2010 18:52
i w public select_class_menu(id, key)
po pierwszej "{" przechodzimy do nastepnej linii i wklejamynew lx[13]
Napisano 05.03.2010 19:01
Napisano 05.03.2010 19:22
public select_class_menu(id, key) { public ShowKlasy(id,lx[]) { new text2[512] asked_klass[id]=0 format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11]) show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy") }
public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:Lilia * 2:Mefisto * 3:Diablo * 0:Wstecz */ new lx[13] g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { // 1 player_class[id] = Lilia } case 1: { // 2 player_class[id] = Mefisto } case 2: { // 3 player_class[id] = Diablo } case 9: { // 0 select_class(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.03.2010 19:29
Napisano 05.03.2010 21:16
Napisano 05.03.2010 21:50
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 05.03.2010 21:55
Napisano 05.03.2010 22:25
Napisano 06.03.2010 02:10
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 02:49
Napisano 06.03.2010 09:19
2. a nie pomyślałeś o tym żeby w miejsce klasa1, klasa2 wprowadzić nazwy swoich nowych klas ?Mam problem, przerobiłem to na 2 klasy, ale:
1. Jak wpisze /klasy to na pierwszej stronie są lvle, jak dam Dalej, to na drugiej są, ale jak wrócę, to już na pierwszej stronie nie ma poziomów.
2. Zamiast nazw nowych klas jest "klasa1, klasa2"
3. Niema na pierwszej stronie "0, Wyjscie" ;<
Napisano 06.03.2010 11:14
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych