Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Automatyczne kupowanie amunicji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 BlueMan

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.02.2010 21:59

Szukam pluginu, który automatycznie kupowałby amunicję do kupionej broni. Aby także tą amunicję uzupełniał na starcie każdej rundy.
Ogólnie - tak jak to jest domyślnie w Source.

Kupowanie/Odnawianie amunicji ma być darmowe.
  • +
  • -
  • 0

#2 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 26.02.2010 23:46

A nie lepiej zrobić żeby amunicja w ogóle się nie kończyła ?
  • +
  • -
  • 0

#3 BlueMan

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.02.2010 10:27

Za duże ułatwienie ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 27.02.2010 10:42

No ale tak czy siak to wątpię żeby ktoś przez rundę wysypał 120 kulek :P Przynajmniej mi i moim kolegom rzadko się to zdarza, więc na moje oko to wszystko jedno :P
  • +
  • -
  • 0

#5 BlueMan

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 02.03.2010 20:26

Taaa... wtedy CT na mapie de_dust stanie w tunelu i otworzy ogień.
Ściana kulek nie do przejścia - jedynie granaty im zagrożą.

Nieee... mało realistyczne to rozwiązanie z unlimited ammo.
  • +
  • -
  • 0

#6 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 21:01

Łap:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define TASK_ID 768

new weapon_ammo_max[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100}

public plugin_init() {
	register_plugin("Darmowe Ammo", "1.0", "Peyote")
	
	register_event("ResetHUD", "Spawn", "be")
}
public Spawn(id)
	set_task(0.1, "DodajAmmo", id+TASK_ID) // jak zrobie od razu to nie pobiera broni

public DodajAmmo(id)
{
	id -= TASK_ID
	new weapons[32]
	new weaponsnum
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum)
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(weapons[i] != 29)
			cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], weapon_ammo_max[weapons[i]])
}

Użytkownik Peyote edytował ten post 02.03.2010 21:02

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych