ok, wszystko dziala ale czego mozna uzyc w zmianie danych w pliku *.
amxx ?
chodzi o to, ze jesli ten plugin zainstalowany jest na innych serwerach i kazdy pod siebie zmieni ubranko admina, wtedy powstaje miszung. podczas laczenia sie do innego serwera, postacie te nie podmieniaja sie pod te wlasciwe dla tegoz wlasnie nowego serwera. w pliku "amx_adminmodel.sma" dopisalem do nazw : ABC.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/admin_ct/adminABC_ct.mdl")
precache_model("models/player/admin_te/adminABC_te.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "adminABC_te")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "adminABC_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
... ale jak mozna sie domyslec to nie bedzie dzialalo, nawet jesli odpowiednio zmieni sie nazwy plikow *.mdl.
====================================================================
ok. na razie probuje uzyc web compilera na :
http://www.amxmodx.org/webcompiler.cgi====================================================================
no niestety, serwer sie laduje ale nie zamienia postaci, dziala tylko w oryginale.
====================================================================
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
====================================================================Mam rozwiazanie, jakos do tego doszedlem, roznicy nie widac ale jednak zmienilem nazwe folderu, w ktorym te pliki sie znajdowaly na taka jak nazwa modelu oczywiscie bez rozszezenia :
}
public plugin_precache() {
precache_model("models/player/adminABC_ct/adminABC_ct.mdl")
precache_model("models/player/adminABC_te/adminABC_te.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T) {
cs_set_user_model(id, "adminABC_te")
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
cs_set_user_model(id, "adminABC_ct")
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
pewnie chodzi o poprawna nazwe katalogu cs_set_user_model :F