Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prosba o lekką modyfikacje "bloodyknife"szybki ++

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 18.02.2010 16:46

Mam prośbe a wiec chciałbym aby usunięto odtwarzanie dźwięku "chucky"
z góry dziękuje i daje +

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 1

#define MAX_PLAYERS	32

new const CHUCKY_KNIFE_WOB[] = "models/v_knife_r.mdl";
new const CHUCKY_KNIFE[] = "models/chucky_knife.mdl";
new const CHUCKY_SOUND[] = "misc/chucky.wav";

new bool:g_bloody[MAX_PLAYERS+1];
new g_max_clients;
new g_bk_enabled, g_bk_rndreset;

public plugin_precache() {
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel, CHUCKY_KNIFE);
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel, CHUCKY_KNIFE_WOB);
	engfunc(EngFunc_PrecacheSound, CHUCKY_SOUND);
}

public plugin_init() {
	register_plugin("Bloody Knife", "1.0", "Dontask-jello/connor");

	g_bk_enabled = register_cvar("bk_enabled", "1");
	g_bk_rndreset = register_cvar("bk_rndreset", "0");

	register_forward(FM_EmitSound, "fwEmitSound");

	register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1", "2=29");
	register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a");
}

public plugin_cfg() {
	g_max_clients = global_get(glb_maxClients);
}

public client_putinserver(id) {
	g_bloody[id] = false;
}

public eCurWeapon(id) {
	if(!get_pcvar_num(g_bk_enabled))
		return;

	if(!g_bloody[id])
		set_pev(id, pev_viewmodel2, CHUCKY_KNIFE_WOB);
	else
		set_pev(id, pev_viewmodel2, CHUCKY_KNIFE);
}

public fwEmitSound(id, channel, sample[], float:volume, float:attenuation, fFlags, pitch) {
	if(!(1 <= id <= g_max_clients))
		return FMRES_IGNORED;
	if(!get_pcvar_num(g_bk_enabled))
		return FMRES_IGNORED;

	if(g_bloody[id])
		return FMRES_IGNORED;
	if(  sample[0] == 'w' &&  sample[8] == 'k' && ( sample[17] == 'b' || (sample[14] == 'h' && sample[17] != 'w') )   )
	{
		g_bloody[id] = true;
		eCurWeapon(id);
		engfunc(EngFunc_EmitSound, id, channel, CHUCKY_SOUND, volume, attenuation, fFlags, pitch);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public eDeathMsg() {
	new victim = read_data(2);
	if(g_bloody[victim])
		g_bloody[victim] = false;
}

public eNewRound() {
	if(!get_pcvar_num(g_bk_enabled))
		return;
	if(!get_pcvar_num(g_bk_rndreset))
		return;

	new players[MAX_PLAYERS], inum;
	get_players(players, inum, "h");
	for(new i; i<inum; ++i)
	{
		if(g_bloody[players[i]])
			g_bloody[players[i]] = false;
	}
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 18.02.2010 17:03

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 1

#define MAX_PLAYERS 32

new const CHUCKY_KNIFE_WOB[] = "models/v_knife_r.mdl";
new const CHUCKY_KNIFE[] = "models/chucky_knife.mdl";

new bool:g_bloody[MAX_PLAYERS+1];
new g_max_clients;
new g_bk_enabled, g_bk_rndreset;

public plugin_precache() {
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, CHUCKY_KNIFE);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel, CHUCKY_KNIFE_WOB);
}

public plugin_init() {
register_plugin("Bloody Knife", "1.0", "Dontask-jello/connor");

g_bk_enabled = register_cvar("bk_enabled", "1");
g_bk_rndreset = register_cvar("bk_rndreset", "0");

register_forward(FM_EmitSound, "fwEmitSound");

register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1", "2=29");
register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a");
}

public plugin_cfg() {
g_max_clients = global_get(glb_maxClients);
}

public client_putinserver(id) {
g_bloody[id] = false;
}

public eCurWeapon(id) {
if(!get_pcvar_num(g_bk_enabled))
return;

if(!g_bloody[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, CHUCKY_KNIFE_WOB);
else
set_pev(id, pev_viewmodel2, CHUCKY_KNIFE);
}

public fwEmitSound(id, channel, sample[], float:volume, float:attenuation, fFlags, pitch) {
if(!(1 <= id <= g_max_clients))
return FMRES_IGNORED;
if(!get_pcvar_num(g_bk_enabled))
return FMRES_IGNORED;

if(g_bloody[id])
return FMRES_IGNORED;
if( sample[0] == 'w' && sample[8] == 'k' && ( sample[17] == 'b' || (sample[14] == 'h' && sample[17] != 'w') ) )
{
g_bloody[id] = true;
eCurWeapon(id);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

public eDeathMsg() {
new victim = read_data(2);
if(g_bloody[victim])
g_bloody[victim] = false;
}

public eNewRound() {
if(!get_pcvar_num(g_bk_enabled))
return;
if(!get_pcvar_num(g_bk_rndreset))
return;

new players[MAX_PLAYERS], inum;
get_players(players, inum, "h");
for(new i; i<inum; ++i)
{
if(g_bloody[players[i]])
g_bloody[players[i]] = false;
}
}

Powinno działać.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 18.02.2010 17:04

  • +
  • -
  • 1

#3 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 18.02.2010 19:19

działa :) dziękuje B)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 18.02.2010 19:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: działa

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych