Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

tablice vs wektory


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2010 16:10

1. Co jest lepsze tablice czy wektory
2.Jak użyć wektorów w pawn'ie
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.02.2010 16:30

A czy wektor nie jest tablicą jednowymiarową?
new wektor[32]
//[0, 1, 2, 3, 4, 5, ..., 31]
new tablica[32][2]
/*[0.0, 0.1, 0.2, 0.3, 0.4, 0.5, ..., 0.31]
[1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, ..., 1.31]*/

  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.02.2010 16:44

entity_get_vector

Vector to nie jest przypadkiem tablica 3 elementowa do zapisu parametru x,y,z w 3 wymiarowym układzie współrzędnych? :F
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2010 17:02

co do 1 już nie ważne według książki o nauce c++ wektory są lepsze od tablic tylko jak je użyć w pawn :?
dlaczego są lepsze
-rozmiar wektorów nie musi być znany podczas kompilacji
-Wektory przechowują informacje o swoim rozmiarze
-Wektory mogą zmieniać swój rozmiar podczas wykonywania programu
-Dostęp do elementów wektora jest równie szybki jak dostęp do elementów tablicy
-Wektory mogą mieć gigantyczne rozmiary ponieważ nie obciążają obszaru stosu funkcji
to jest cytat z książki
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 13.02.2010 17:06

co do 1 już nie ważne według książki o nauce c++ wektory są lepsze od tablic tylko jak je użyć w pawn :?
dlaczego są lepsze
-rozmiar wektorów nie musi być znany podczas kompilacji
-Wektory przechowują informacje o swoim rozmiarze
-Wektory mogą zmieniać swój rozmiar podczas wykonywania programu
-Dostęp do elementów wektora jest równie szybki jak dostęp do elementów tablicy
-Wektory mogą mieć gigantyczne rozmiary ponieważ nie obciążają obszaru stosu funkcji
to jest cytat z książki


Książki o c++ a nie pawn'ie.

Dynamiczne rozmiary w pawn'ie to mają tablice new Array: (patrz. temat R3X'a: Dynamiczne Tablice - Nieoficjalny polski support AMX Mod X)
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.02.2010 17:07

Pav... byles pierwszy :/

Dynamiczne Tablice - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.02.2010 18:01

a co do dynamicznej alokacji to tablice tez mozna sobie stworzyc nie znajac na poziomie kompilacji jej rozmiaru

ps jaka ksiazka??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2010 19:45

Język c++ pierwsze starcie
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.02.2010 19:51

a mozna poznac cene?? jesli powyzej 50 zl to wydales kase na nic :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 kur3k

    Założyciel forum ;)

  • Przyjaciel

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:134
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.02.2010 22:13

Symfonie zakup SE

Symfonie kup SE ziąm
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.02.2010 22:15

Symfonie zakup SE

Symfonie kup SE ziąm



dokladnie najlepsza jest
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2010 22:16

jak tą przeczytam ale korzystam z niej tylko gdy mam jakiś problem :)
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.02.2010 22:34

wektory w c++ to template`ka dla dynamicznych tablic różnych typów
nawet c nie obsługuje wzorów, a pawn jest to jego okrojona wersja :P więc nie znajdziesz tu wektorów w takim ujęciu

tak jak koledzy wyżej spotkałem się z określeniem wektor dla tablic jednowymiarowych (w szczególności 2,3 elementową)

cellarray.inc to odpowiedni wybór na zastępstwo :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych