Otoz chcialem wbudowac jakis item w dana klase w celu "ulepszenia"
Zrobilem to nastepujaco:
public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
player_b_inv[id] = 150
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
}
Ok tak dziala wszystko.
Natomiast gdy gracz wpisze /drop owa zdolnosc sie rowniez dropuje z itemem. Jak sprawic aby zdolnosc sie nie dropowala? Diablo 5.9l.
Użytkownik Nosek edytował ten post 06.02.2010 18:20


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









