Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przyczepiajace sie granaty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.02.2010 12:28

Czy dalby ktos rade przerobic ten plugin zeby HE Grenade sie nie przyczepial i zadawal normalnie obrazenia (z pluginem wiecej zadaje, i sie przyczepiaja wszystkie) a chce zeby sie przyczepial tylko flash i smoke? Z gory dzięki

/* AMX Mod X
*   Sticky Nades
*
* (c) Copyright 2005-2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*     DESCRIPTION
*       Plugin provide sticky effect for throwed (with +attack) grenades.
*
*     FEATURES
*       - ability to make nades stick to any object (default: stick to players only)
*       - ability to exclude certain nade type from being sticky
*
*     MODULES
*       engine
*       fakemeta (first feature only)
*
*     CONFIGURATION
*       ANY_OBJECT - uncomment to enable first feature
*       Chahge other options only if you want to use second feature.
*       CUSTOM_NADES - uncomment to enable second feature
*       NADE_TYPES - number of total types of sticky nades (default: 3)
*       NADE_MODEL - remove certain model to exclude appropriate nade
*
*     CVARS
*       amx_sticky_nades (0: OFF, 1: ON, default: 1) - disables/enables the plugin
*
*     THANKS
*       lickityspliff - for initial idea
*/

/* *************************************************** Init **************************************************** */

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define CVAR "amx_sticky_nades"

//#define ANY_OBJECT
//#define CUSTOM_NADES

#if defined ANY_OBJECT
	#include <fakemeta>
	// do not change
	#define BOUNCE_SOUNDS 4
	new const BOUNCE_SOUND[BOUNCE_SOUNDS][] = {"weapons/grenade_hit1.wav", "weapons/grenade_hit2.wav", "weapons/grenade_hit3.wav", "weapons/he_bounce-1.wav"}
#endif

#if defined CUSTOM_NADES
	#define NADE_TYPES 3
	new const NADE_MODEL[NADE_TYPES][] = {"models/w_hegrenade.mdl", "models/w_flashbang.mdl", "models/w_smokegrenade.mdl"}
#endif

public plugin_init() {
	register_plugin("Sticky Nades", "0.1", "VEN")
	register_touch("grenade", "player", "touch_nade")

#if defined ANY_OBJECT
	register_forward(FM_EmitSound, "forward_emit_sound")
#endif

	register_cvar(CVAR, "1")
}

/* *************************************************** Base **************************************************** */

public touch_nade(nade, id) {
	if (!is_nade_bounce(nade) || !get_cvar_num(CVAR) || is_nade_excluded(nade))
		return

	entity_set_edict(nade, EV_ENT_aiment, id)
	entity_set_int(nade, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
	entity_set_int(nade, EV_INT_sequence, 0)
}

#if defined ANY_OBJECT
public forward_emit_sound(nade, channel, sound[]) {
	if (is_nade_bounce(nade)) {
		for (new i = 0; i < BOUNCE_SOUNDS; ++i) {
			if (equal(sound, BOUNCE_SOUND[i]) && !is_nade_excluded(nade)) {
				entity_set_int(nade, EV_INT_movetype, MOVETYPE_NONE)
				entity_set_int(nade, EV_INT_sequence, 0)
				break
			}
		}
	}
}
#endif

/* ************************************************** Stocks *************************************************** */

stock bool:is_nade_bounce(nade) {
	return entity_get_int(nade, EV_INT_movetype) == MOVETYPE_BOUNCE
}

stock bool:is_nade_excluded(nade) {
#if defined CUSTOM_NADES
	new i, model[32]
	for (i = 0; i < NADE_TYPES; ++i) {
		entity_get_string(nade, EV_SZ_model, model, 31)
		if (equal(model, NADE_MODEL[i]))
			break
	}

	if (i == NADE_TYPES)
		return true

	return false
#else
	return nade != nade // i know what you are thinking about, i'm not insane, i use this to avoid the compile warning
#endif
}

/* **************************************************** EOF **************************************************** */

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.02.2010 12:48

#define NADE_TYPES 2

	new const NADE_MODEL[NADE_TYPES][] = { "models/w_flashbang.mdl", "models/w_smokegrenade.mdl"}

  • +
  • -
  • 0

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.02.2010 12:57

#define NADE_TYPES 2
	new const NADE_MODEL[NADE_TYPES][] = { "models/w_flashbang.mdl", "models/w_smokegrenade.mdl"}


Juz to probowalem, nadal wszystkie sie przyczepialy :/
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.02.2010 13:03

tamten kod i usuń // przed #define CUSTOM_NADES
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.02.2010 13:06

tamten kod i usuń // przed #define CUSTOM_NADES


CUSTOM NADES  #define NADE_TYPES 2
	new const NADE_MODEL[NADE_TYPES][] = { "models/w_flashbang.mdl", "models/w_smokegrenade.mdl"}

tak to ma byc? xD
  • +
  • -
  • 1

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.02.2010 13:30

#include <amxmodx>

#include <engine>



#define CVAR "amx_sticky_nades"



//#define ANY_OBJECT

#define CUSTOM_NADES



#if defined ANY_OBJECT

	#include <fakemeta>

	// do not change

	#define BOUNCE_SOUNDS 4

	new const BOUNCE_SOUND[BOUNCE_SOUNDS][] = {"weapons/grenade_hit1.wav", "weapons/grenade_hit2.wav", "weapons/grenade_hit3.wav", "weapons/he_bounce-1.wav"}

#endif



#if defined CUSTOM_NADES

	#define NADE_TYPES 2

	new const NADE_MODEL[NADE_TYPES][] = {"models/w_flashbang.mdl", "models/w_smokegrenade.mdl"}

#endif



public plugin_init() {

	register_plugin("Sticky Nades", "0.1", "VEN")

	register_touch("grenade", "player", "touch_nade")



#if defined ANY_OBJECT

	register_forward(FM_EmitSound, "forward_emit_sound")

#endif



	register_cvar(CVAR, "1")

}


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych