1. sprawdzenie czy pokazujemy celownikiem na jakiegos gracza jesli nie to text na hud jesli tak to punkt 2
2. wyswietlenie blyskawicy od uzywajacego do przeciwnika i nic nie robienie jesli uzytkownik i ofiara maja ten sam team
3.Zadanie obrazen zdefiniowanych jako damage ofierze + jesli ofiara zginie to dodanie fraga killerowi
no i to by bylo na tyle
dodam ze w Diablo jest taki item ktory cos takiego robi ale ja nie wiem jak go tutaj wstawic

public item_dagon(id)
{
	if (player_b_dagfired[id])
	{
		set_hudmessage(220, 30, 30, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
		show_hudmessage(id, "Tego przedmiotu mozesz uzyc raz na runde") 
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	//Target nearest non-friendly player
	new target = UTIL_FindNearestOpponent(id,600+player_intelligence[id]*20)
	
	if (target == -1) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20
	new Red = 0
	
	if (player_b_dagon[id] == 1) Red = 175
	else if (player_b_dagon[id] == 2) Red = 225
	else if (player_b_dagon[id] > 2) Red = 255
	
	
	//Dagon damage done is reduced by the targets dextery
	DagonDamage-=player_dextery[target]*2
	
	if (DagonDamage < 0)
		DagonDamage = 0
	
	new Hit[3]
	get_user_origin(target,Hit)
	//Create Lightning
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT
	write_short(id)
	write_coord(Hit[0])
	write_coord(Hit[1])
	write_coord(Hit[2])
	write_short(sprite_lgt)
	write_byte(0)
	write_byte(1)
	write_byte(3)
	write_byte(10)	//WITD
	write_byte(60)
	write_byte(Red)
	write_byte(0)
	write_byte(0)
	write_byte(100)	//BRIGT
	write_byte(0)
	message_end()
	
	player_b_dagfired[id] = true
	
	//Apply damage
	change_health(target,-DagonDamage,id,"world")
	Display_Fade(target,2600,2600,0,255,0,0,15)
	hudmsg(id,2.0,"Twoje ciosy dagon przyjol %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)
	return PLUGIN_HANDLED
	
	
}
					
					

 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
					


 :&
 :& 
				
				
 
				
				








