new clip,ammo new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo) if(is_user_alive(id) && weapon != CSW_C4 && weapon != CSW_KNIFE && weapon != CSW_HEGRENADE && weapon != CSW_FLASHBANG && weapon != CSW_SMOKEGRENADE){ new weapname[33] get_weaponname(read_data(2) , weapname , 32) new wpn = -1 while((wpn = fm_find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0){ if(id == pev(wpn,pev_owner)){ message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("AmmoPickup"), {0,0,0}, id) //efekty write_byte(1) write_byte(read_data(3)+dodacammo[id]) message_end() message_begin(MSG_ONE,gmsgCurWeapon,_,id); write_byte(read_data(3)+dodacammo[id]); write_byte(weapon); write_byte(clip); message_end(); cs_set_weapon_ammo(wpn , read_data(3)+10]) // dodaje ammo break; } } }
To wszystko w CurWeapon..
Działa kod, lecz nie do końca działa. Dodaje amunicje nie do wszystkich broni (nie dodaje do glocka oraz usp)
Drugim problemem jest to, że status z ilością amunicji sie zmienia (odświeża) dopiero po wystrzeleniu lub zmianie broni
Da się coś na to zaradzić?