Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Amunicja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 17.01.2010 16:20

Witam. Mam problem z tym kodem
new clip,ammo
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(is_user_alive(id) && weapon != CSW_C4 && weapon != CSW_KNIFE &&  weapon != CSW_HEGRENADE && weapon != CSW_FLASHBANG && weapon != CSW_SMOKEGRENADE){

		new weapname[33]
		get_weaponname(read_data(2) , weapname , 32)
		new wpn = -1
		while((wpn = fm_find_ent_by_class(wpn , weapname)) != 0){
		if(id == pev(wpn,pev_owner)){

		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("AmmoPickup"), {0,0,0}, id) //efekty
		write_byte(1)
		write_byte(read_data(3)+dodacammo[id])
		message_end()
		message_begin(MSG_ONE,gmsgCurWeapon,_,id);
		write_byte(read_data(3)+dodacammo[id]);
		write_byte(weapon);
		write_byte(clip);
		message_end();


		cs_set_weapon_ammo(wpn , read_data(3)+10]) // dodaje ammo
		
		
		
		break;
		}
		}
}

To wszystko w CurWeapon..

Działa kod, lecz nie do końca działa. Dodaje amunicje nie do wszystkich broni (nie dodaje do glocka oraz usp)
Drugim problemem jest to, że status z ilością amunicji sie zmienia (odświeża) dopiero po wystrzeleniu lub zmianie broni

Da się coś na to zaradzić?

#2 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 27.01.2010 23:55

twoim problemem jest to że się urodziłeś hmmm nie wiem czy można temu zaradzić, może potrzebujesz kawałka sznurka i supełek ??

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 28.01.2010 00:50

Kyku chcesz infinity ammo uzyskać?
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.01.2010 01:19

jesli chodzi ci o clipammo czyli ciagle strzelanie to spróbuj tak
    new  clip, ammo 
    new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo); 
    new wpn[32] 

    if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE 
    
  
    if ( clip == 0 ) 
    { 

      get_weaponname(wpn_id,wpn,31) 

      if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn)  //TEST 
      give_item(id,wpn) 
      engclient_cmd(id, wpn ) 
      engclient_cmd(id, wpn )
      engclient_cmd(id, wpn ) 
    } 
    return PLUGIN_CONTINUE 
}

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych