Prosił bym o przerobienie tego pluginu
Żeby nie tylko TT mogli go używać ale i też CT
http://amxx.pl/post-...ornetkasma.html
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.01.2010 13:31
#2
Napisano 16.01.2010 13:40
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "+lornetka"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "R3X"
#define STD_FOV 90
new gcvarMaxZoom,gcvarMinZoom;
new gcvarDistance;
new gmsgFOV, gmsgScreenFade;
new giFOV[33];
new bool:useNow[33];
new gHUD;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
gcvarMaxZoom=register_cvar("lornetka_maxzoom","1");
gcvarMinZoom=register_cvar("lornetka_minzoom","30");
gcvarDistance=register_cvar("lornetka_distance", "1");//0-nic, 1-unity, 2-metry
gmsgFOV=get_user_msgid("SetFOV");
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
gHUD = CreateHudSyncObj();
register_clcmd("+lornetka","cmdPLornetka");
register_clcmd("-lornetka", "cmdMLornetka");
register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}
public client_connect(id){
useNow[id] = false;
giFOV[id] = STD_FOV;
}
// Author: B. Josh Becker
// Effects.inl
//Quote
stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){
message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id )
write_short( duration ) // fade lasts this long duration
write_short( holdtime ) // fade lasts this long hold time
write_short( fadetype ) // fade type (in / out)
write_byte( red ) // fade red
write_byte( green ) // fade green
write_byte( blue ) // fade blue
write_byte( alpha ) // fade alpha
message_end()
}
//EndOfQuote
stock setFOV(id, fov = STD_FOV){
message_begin(MSG_ONE, gmsgFOV, _, id);
write_byte(fov);
message_end();
}
public cmdPLornetka(id){
if(!is_user_alive(id)){
client_print(id, print_center, "Jestes martwy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iZoom = get_pcvar_num(gcvarMinZoom);
setFOV(id, iZoom);
useNow[id] = true;
giFOV[id] = iZoom;
Create_ScreenFade(id, 0, 0, 4, 0, 0, 0, 90);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cmdMLornetka(id){
ClearSyncHud(id, gHUD);
setFOV(id);
useNow[id] = false;
giFOV[id] = STD_FOV;
Create_ScreenFade(id, 0, 0, 4, 200, 0, 0, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public fwTraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, tr_handle){
if(!is_user_alive(id)){
if(is_user_connected(id) && useNow[id])
cmdMLornetka(id);
return FMRES_IGNORED;
}
if(!useNow[id])
return FMRES_IGNORED;
new iDist = get_pcvar_num(gcvarDistance);
if(!iDist)
return FMRES_IGNORED;
new Float:fOrigin[3], Float:endPos[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
get_tr2(tr_handle, TR_vecEndPos, endPos);
new Float:fDistance = get_distance_f(fOrigin, endPos);
new szUnites[15];
if(iDist == 1){
copy(szUnites, 14, " jednostek");
}else{
copy(szUnites, 14, "m");
fDistance/=60;
}
set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.61, 0,0.0,1.0);
ShowSyncHudMsg(id,gHUD, "Dystans: %.2f%s^n^nLewy - Przybliz^nPrawy - Oddal", fDistance, szUnites);
return FMRES_IGNORED;
}
public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !useNow[id])
return FMRES_IGNORED;
new iButtons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
if(iButtons&IN_ATTACK){
zoom_in(id);
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, iButtons&(~IN_ATTACK));
set_pev(id, pev_weaponanim, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(iButtons&IN_ATTACK2){
zoom_out(id);
set_uc(uc_handle, UC_Buttons, iButtons&(~IN_ATTACK2));
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
zoom_out(id){
new iMin = get_pcvar_num(gcvarMinZoom);
if(giFOV[id] < iMin){
giFOV[id] = min(giFOV[id]+1, iMin);
setFOV(id, giFOV[id]);
}
}
zoom_in(id){
new iMax = get_pcvar_num(gcvarMaxZoom);
if(giFOV[id] > iMax){
giFOV[id] = max(giFOV[id]-1, iMax);
setFOV(id, giFOV[id]);
}
}

IP: ts3.cserwerek.pl
#3
Napisano 17.01.2010 00:28
dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









