Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hold the bombprośba o przerobienie pluginu który karze za wyrzucenie paki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 14.01.2010 23:56

Zrezygnowałem już z tego poluginu swego czasu, gdyż chociaż jest fajny to jednak czasami ludzie chcieli podać bombe koledze z teamu.
Plugin działa na takiej zasadzie, że gdy ktoś wyrzuci pake w czasie powiedzmy 10 sekund od startu rundy, jest slayowany.
Jaki efekt chciałbym uzyskać ?
Chciałbym, żeby w momencie gdy gracz wyrzuci pake, włączał się licznik ( powiedzmy 5 sekundowy) jest to czas w którym ten sam gracz, lub ktoś inny z drużyny musi podnieść bombę, Jeśli w ciągu 5 sekund nikt nie podniesie bomby, gracz jest slayowany.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>

new index,cvar1,cvar2,cvar3,cvar4,cvar5;
new Float:start, Float:end, Float:burytime;
new origin[3];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Bomb Drop Slay","0.5","SweatyBanana");

	register_dictionary("bombdict.txt")
	
	// bomb status
	// 1 - plugin on
	// 0 - plugin off
	cvar1 = register_cvar("bomb_status","1");
	cvar2 = register_cvar("bomb_time","10.0");
	cvar3 = register_cvar("bomb_punish","1");
	cvar4 = register_cvar("bomb_slaphealth","50");
	cvar5 = register_cvar("bomb_burytime","10.0");
	
	
	if(engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_bomb_target") > 0)
	{
		register_logevent("f_spawned", 3, "2=Spawned_With_The_Bomb")
		register_logevent("f_dropped", 3, "2=Dropped_The_Bomb")	
	}
}

public f_spawned()
{
	if(get_pcvar_num(cvar1)==0)
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	index = get_loguser_index();
	start = get_gametime();
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public f_dropped()
{
	new user = get_loguser_index();
	if(get_pcvar_num(cvar1)==0 || !is_user_alive(user))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	end = get_gametime();
	if(user==index && end-start<=get_pcvar_float(cvar2))
	{
		f_punishuser(index);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public f_punishuser(index)
{
	new punishment = get_pcvar_num(cvar3);
	new starthealth = get_user_health(index);
	new slaphealth = get_pcvar_num(cvar4);
	burytime = get_pcvar_float(cvar5);
	
	if(slaphealth<0 || burytime<0.0)
	{
		slaphealth = 50;
		burytime = 10.0;
	}
	
	new Name[33];
	get_user_name(index,Name,32);
	set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.0, 0, 6.0, 12.0);
	
	switch(punishment)
	{
		case 1:
		{
			user_kill(index,0);
			show_hudmessage(0,"%L",LANG_SERVER,"SLAY_U",Name);
		}
		case 2:
		{
			user_slap(index,slaphealth);
			show_hudmessage(0,"%L",LANG_SERVER,"SLAP",Name,starthealth-slaphealth);
		}
		case 3:
		{
			set_task(0.1,"f_bury",index);
			show_hudmessage(0,"%L",LANG_SERVER,"BURY",Name,floatround(burytime,floatround_floor));
		}
	}
}

public f_bury(index)
{
	get_user_origin(index,origin);
	origin[2] -= 50;
	set_user_origin(index,origin);
	set_task(burytime,"f_unbury",index);
}

public f_unbury(index)
{
	get_user_origin(index,origin);
	origin[2] += 50;
	set_user_origin(index,origin);
	client_print(index,print_chat,"%L",LANG_SERVER,"UNBURY");
}

stock get_loguser_index()
{
	new loguser[80],name[32]
	
	read_logargv(0,loguser,79)
	parse_loguser(loguser,name,31)

	return get_user_index(name)
}

plik tekstowy z jezykiem zawieral takie wpisy dla jezyka polskiego, o ile ktos potrzebuje
[pl]
SLAY_U = %s zostal zgladzony za ^nwyrzucenie bomby
SLAP = %s zostal uderzony do %i zycia za ^nwyrzucenie bomby
BURY = %s zostal zakopany na %f sekund za ^nwyrzucenie bomby
UNBURY = Zostales odkopany ^nNastepnym razem nie wyrzucaj bomby!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych