Opis wzięty z innego forum (Nie chce reklamować)
1. Nazwa plugin'u : Assassin Mode
2. Opis : Cytat: Assasin mode jest to mod, który umożliwia graczowi stanie się assassin\'em. Assassin ten jest prawie niewidzialny i szybszy od innych, jednakże ma tylko nóż i 125 HP. Nie może kupować kevlar\'u. Aby stac sie assassin\'em, wpisz /assasin (musisz mieć dużo pieniędzy, domyślnie 10000).
3. Komendy : Kod: /assassin - stajesz się assassin'em
/infoass - MOTD assassin mode
4. Cvary : Kod: assassin_mode (domyślnie 1) - włącza i wyłącza mod
assassin_cost (domyslnie 10000) - koszt stania się assassin'em
5. Moduły do oblokowania : fun,engine,cstrike
6. Typ serwera, na jaki plugin pasuje : Z assassin mod'em?
7. Modele : Brak.
8. Screeny :
Brak.
9. Dokładny opis instalacji : Kod: plik assassin_mode.sma wrzucamy do ./amxmodx/scripting/
plik assassin_mode.amxx wrzucamy do ./amxmodx/plugins/
plik infoass.txt wrzucamy do ./amxmodx/plugins/
do pliku ./amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy na samym końcu assassin_mode.amxx
Kod:
//////////////////////////////////
// Assassin Mode by FakeNick //
//////////////////////////////////
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "FakeNick"
new is_assassin[33]
new assassin_mode
new assassin_cost
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
assassin_mode=register_cvar("assassin_mode","1")
assassin_cost=register_cvar("assassin_cost","10000")
register_event("ResetHUD","info","be")
register_event("DeathMsg","func_unassassin","a")
register_clcmd("say /infoass","func_info")
register_clcmd("say /assassin","func_assassin")
is_assassin[32]=0
}
public func_assassin(player){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1){
if(!is_user_alive(player)){
client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, zeby uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(cs_get_user_money(player)<get_pcvar_num(assassin_cost)){
client_print(player,print_center,"Masz za malo pieniedzy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(is_assassin[player]==0){
cs_set_user_money(player,cs_get_user_money(player)-get_pcvar_num(assassin_cost))
set_user_health(player,125)
set_user_gravity(player,0.5)
set_user_footsteps(player,1)
set_user_rendering(player,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
client_print(player,print_center,"Zostales assassin'em!")
is_assassin[player]=1
}
}
}
public info(id){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1)
{
client_print(id,print_chat,"Na tym serwerze dziala assasin mode by FakeNick.")
client_print(id,print_chat,"Aby dowiedziec sie wiecej, wpisz /infoass")
}
if(is_assassin[id]==1){
set_user_health(id,125)
set_user_gravity(id,0.5)
}
}
public func_info(id){
show_motd(id,"/addons/amxmodx/plugins/infoass.txt","Assasin help")
}
public client_PreThink(id){
new clip,ammo
if(is_assassin[id]==1)
{
if(get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_KNIFE && get_user_weapon(id,clip,ammo)!=CSW_C4)
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
}
if(get_user_armor(id)<=100)
{
cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE)
}
set_user_maxspeed(id,500.0)
client_cmd(id,"cl_forwardspeed 500;cl_backspeed 500;cl_sidespeed 500")
}
}
public func_unassassin(id){
new id=read_data(2)
if(is_assassin[id]==1){
set_user_gravity(id,1.0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
set_user_footsteps(id,0)
set_user_health(id,100)
client_print(id,print_center,"Juz nie jestes assassin'em!")
is_assassin[id]=0
}
}
public client_disconnect(id)
{
is_assassin[id]=0
}
Próbowałem zrobić levele przez new const ale było błędów ;/ dużo wiedz zwracam się do was moi mądrzy bracia zwracam się o pomoc i jeżeli to tu jest to dam "Pomógł" zwracałem się z tym problemem na wielu forach lecz nikt nie odpowiadał proszę o pomoc Kuczix