SMA:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Death Sound" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) //pobrano z cs-puchatek.pl register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0") } public hook_death() { new rand = random_num(0,2) switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk deagle/die/die1") case 1: client_cmd(0,"spk deagle/die/die2") case 2: client_cmd(0,"spk deagle/die/die3") } } public plugin_precache() { precache_sound("deagle/die/die1.wav") precache_sound("deagle/die/die2.wav") precache_sound("deagle/die/die3.wav") }
Próbowałem:
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "!29") - id noża wg amxmodx.org
register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "!4&kni") - wg pluginu, który odtwarza dźwięk po zabiciu nożem
Robiłem z ! bo myślałem, że jak zrobię różny od to może zadziała, ale nie.
Będę wdzięczny za pomoc.