Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dużo Błędów w Error Logu :(


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1664
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.01.2010 12:02

Wersja AMXX: 1.8.1.3746
Wersja MetaModa: 1.19p32
Wersja PTB: 1.8b2
Wersja Diablo Moda: 5.9l(+fix z wersji "ll") oraz własne modyfikacje
Aktualne Logi: Patrz Załącznik
Aktualne Logi diablo.log: Patrz Załącznik
Włączone Moduły(modules.ini): Patrz Niżej
; ------------------------------
; Fun - provides extra functions
; ------------------------------

fun_amxx_i386.so

; ----------------------------------------------------
; Engine - provides engine functions core to Half-Life
; ----------------------------------------------------

engine_amxx_i386.so

; ----------------------------------------------------------
; Fakemeta - provides a massive interface into the HL engine
; ----------------------------------------------------------

fakemeta_amxx_i386.so

; -------------------------------------------
; Database Access - only enable one of these
; -------------------------------------------

; MySQL
mysql_amxx_i386.so

; SQLite
;sqlite_amxx_i386.so

; ---------------------------------------------
; GeoIP - determines the country of ip adresses
; ---------------------------------------------

geoip_amxx_i386.so

; --------------------------------
; Sockets - network socket support
; --------------------------------

sockets_amxx_i386.so

; --------------------------
; Regular Expression support
; --------------------------

regex_amxx_i386.so

; --------------------
; Binary Vault support
; --------------------

nvault_amxx_i386.so

; ----------------------------------------------------------
; Counter-Strike - adds functions specific to Counter-Strike
; ----------------------------------------------------------

cstrike_amxx_i386.so

; -----------------------------------------------------
; CSX - adds functionality for CS statistics and events
; -----------------------------------------------------

csx_amxx_i386.so

; -----------------------------------------------
; HamSandWich - additonal module for AMXX 1.8.0 +
; -----------------------------------------------

hamsandwich_amxx_i386.so



Dokładny opis problemu
Diablo Mod, generuje bardzo dużo error logów oraz za nowe itemki które zabijają 1/x nie dostaje się expa

SMA
Udostępnię tylko osobie która wie jak naprawić błędy bo nie chce go upubliczniać z powodu tego iż nie chcę aby było kilka serwerów takich jak mój ;)

Załączone pliki


Użytkownik MisieQ edytował ten post 08.01.2010 12:08

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 648
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 08.01.2010 17:40

Error Log.rar - all logi bo usuneliscie funkcje <lol>
Diablo Log.rar - "losowe" bledy sql'a

nowe itemki które zabijają 1/x nie dostaje się expa

Bo nie dales funkcji od dawania expa?
  • +
  • -
  • 0

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1664
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 09.01.2010 02:15

Error Log.rar - all logi bo usuneliscie funkcje <lol>
Diablo Log.rar - "losowe" bledy sql'a

nowe itemki które zabijają 1/x nie dostaje się expa

Bo nie dales funkcji od dawania expa?


Miczu nie przypominam sobie żebym coś usuwał z diablo :(

mogę Ci podrzucić sma byś to fixnął (exp) ?

Użytkownik MisieQ edytował ten post 09.01.2010 02:18

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 648
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.01.2010 11:28

Moja polisa mi nie pozwala pomagac poza ogólnie dostepnym forum :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.01.2010 14:06

MiseQ jak nie rozumiesz logów wrzuć je w translator :F Usunąłeś funkcję która wyświetla napis przywitania i mała reklamówkę autorów, po wejściu na serwer i wpisaniu klasy :)
Odnośnie MySQL'a zastanów się nad bazą :F
  • +
  • -
  • 0

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1664
Godlike

  • Postów:2496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 09.01.2010 16:48

MiseQ jak nie rozumiesz logów wrzuć je w translator :F Usunąłeś funkcję która wyświetla napis przywitania i mała reklamówkę autorów, po wejściu na serwer i wpisaniu klasy :)
Odnośnie MySQL'a zastanów się nad bazą :F


MySQL jest dobry, od czasu gdy mam swojego vps pod baze diablo, normalne hosty nie wyrabialy gdy bylo 30 slotów ;0

Moja polisa mi nie pozwala pomagac poza ogólnie dostepnym forum :)


:P to tylko naprowadz jak zrobic zeby expa dawalo z nowych itemek 1/1 ;]

tutaj przykładowy kod broni:
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon) { 	if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_KNIFE) 	{ 	 		if (!is_user_alive(id)) 			return PLUGIN_HANDLED 	 		if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1) 			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife") 	 		set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1) 		set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1) 		cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150) 	} 	return PLUGIN_HANDLED }


usunąłem tamte błędy lecz mam 1 nowy ;P

//Before freeze_ended check
	if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) 
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
		
	new Float:vect[3]
	entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
	new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
	if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

Dokładny błąd to:
L 01/09/2010 - 21:43:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_maxspeed")
L 01/09/2010 - 21:43:56: [AMXX]	[0] dbmod_6.1.2.sma::client_PreThink (line 1635)
L 01/09/2010 - 21:43:56: [FUN] Invalid player 21

Użytkownik MisieQ edytował ten post 10.01.2010 00:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych