Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bomba_explode_sound w mp3?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.01.2010 19:03

Siedze i zdaje się, że sam już chyba nie wymyśle - postanowiłem zmodyfikowac neico owy plugin i zmienić odtwarzany dzwięk z .wav na .mp3
bo jak pewnie każdy zauwazył troszeczke "chrzeszczy" i chciałem go uczynić nieco czyściejszym, a problem w tym ze jeśli w pluginie zmieniam z .wav na .mp3 nie da rady tego skompilować :X

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka ("misc/Bomba.wav")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4 wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Bobma.wav)

return PLUGIN_CONTINUE

}

czy ktoś wie w czym problem?

Użytkownik kubus edytował ten post 04.01.2010 19:04

  • +
  • -
  • 0

#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.01.2010 19:05

Bomb explode - 3 Sounds v.0.2 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#3 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.01.2010 19:24

jednak ten plugin do którego podałeś linka to jeden wielki niewypał - zadziałał 2x i klapa...

udało mi się przerobić zwyczajny plugin - teraz odtwarza w mp3 (testowałemu siebie)

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka ("misc/delirium")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/delirium.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4 wybuchnie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/delirium.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}

gdzie
delirium.mp3
wpiszczie własną nazwe dzwięku.

Użytkownik kubus edytował ten post 04.01.2010 20:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych