Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CZy dobrze to zrobiłem?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 brewka

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 19.07.2008 12:34

Możecie mi powiedzieć czy dobrze to napisałem? Bo wgrałem muzyke do sound/misc w fomracie wav i do plugins wrzucilem roundsound.amxx i w plugins.ini dodałem linijke, a muzyka mi sie w ogóle nie pobiera co jest nie tak ? Oto moj plik

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,3)
client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/t_win1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/t_win2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/t_win3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/t_win4")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ct_win5")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ct_win6")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ct_win7")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ct_win8")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/t_win1")
precache_sound("misc/t_win2")
precache_sound("misc/t_win3")
precache_sound("misc/t_win4")
precache_sound("misc/ct_win5")
precache_sound("misc/ct_win6")
precache_sound("misc/ct_win7")
precache_sound("misc/ct_win8")


return PLUGIN_CONTINUE
}
  • +
  • -
  • 0

#2 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 19.07.2008 12:51

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,3)
client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/t_win1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/t_win2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/t_win3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/t_win4")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ct_win5")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ct_win6")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ct_win7")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ct_win8")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/t_win1")
precache_sound("misc/t_win2")
precache_sound("misc/t_win3")
precache_sound("misc/t_win4")
precache_sound("misc/ct_win5")
precache_sound("misc/ct_win6")
precache_sound("misc/ct_win7")
precache_sound("misc/ct_win8")


return PLUGIN_CONTINUE
}

a nie powinno byc tak ?

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,3)
client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/t_win1")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/t_win2")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/t_win3")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/t_win4")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/ct_win5")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/ct_win6")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/ct_win7")
case 3: client_cmd(0,"spk misc/ct_win8")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/t_win1.wav")
precache_sound("misc/t_win2.wav")
precache_sound("misc/t_win3.wav")
precache_sound("misc/t_win4.wav")
precache_sound("misc/ct_win5.wav")
precache_sound("misc/ct_win6.wav")
precache_sound("misc/ct_win7.wav")
precache_sound("misc/ct_win8.wav")


return PLUGIN_CONTINUE
}


Nie jestem pewien ale chyba tak :)
  • +
  • -
  • 0

#3 brewka

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 19.07.2008 12:58

A mm zmienić też nazwy tytułów piosenke przypuścmy z ct_win3 na ct_win3.wav?
Czy zostawic jak było

[ Dodano: 19-07-2008, 14:22 ]
Ok dzięki wszytko gra i muzyk i sie pobiera. Daje pomógł:)

A duzo sie rózni sma do piosenk w formaci mp3??



Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#4 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 19.07.2008 16:06

Nie mam ojecia bo nigdy nie robilem roundsounda mp3 i nie patrzylem w sma :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych