Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Ze Światłem.Do Abes'a, bo raczej nikt inny nie będzie wstanie mi pomóc.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2009 15:14

Mam problem ze światłem ponieważ nie działa mi byt "light_environment" . Ustawiam jego właściwości tak:
1.Jaskrawość
Dołączona grafika
2.Nachylenie
Dołączona grafika
3.Parametry kompilacji:
Dołączona grafika
Nie wiem czy się przyda, ale daję:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Program Files\CS-druga czesc


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Documents and Settings\Białkowscy\Pulpit\Damian\swiatlo.map" "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo.map"


** Executing...
** Command: C:\ZHLT34~1\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\ZHLT34~1\hlcsg.exe "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"
Entering C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
50%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.00 seconds)

Using Wadfile: \program files\cs\cstrike\cstrike.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\cs\valve\halflife.wad
 - Contains 2 used textures, 66.67 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\cs\cstrike\cs_dust.wad
 - Contains 1 used texture, 33.33 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\cs\cstrike\cs_office.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (102 textures in wad)
Using Wadfile: \documents and settings\białkowscy\pulpit\damian\as_tundra.wad\as_tundra.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (18 textures in wad)

added 2 additional animating textures.
Texture usage is at 0.15 mb (of 4.00 mb MAX)
0.03 seconds elapsed

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\ZHLT34~1\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\ZHLT34~1\hlbsp.exe "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"

Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       2 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 25 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo.prt'
SolidBSP [hull 1] 25 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 25 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 3] 25 (0.00 seconds)
0.02 seconds elapsed

-----   END   hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\ZHLT34~1\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: C:\ZHLT34~1\hlvis.exe "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"
   1 portalleafs
   0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       2 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance    [       0 ] [       0 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]

fast vis            [     off ] [     off ]
full vis            [     off ] [     off ]


BasePortalVis:
 (0.00 seconds)
LeafThread:
 (0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3  compressed from 1
0.00 seconds elapsed

-----   END   hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\ZHLT34~1\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: C:\ZHLT34~1\hlrad.exe "C:\Program Files\CS-druga czesc\cstrike_polish\maps\swiatlo"

-= Current hlrad Settings =-
Name                | Setting             | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads              [                 2 ] [            Varies ]
verbose              [               off ] [               off ]
log                  [                on ] [                on ]
developer            [                 0 ] [                 0 ]
chart                [               off ] [               off ]
estimate             [               off ] [               off ]
max texture memory   [           4194304 ] [           4194304 ]
max lighting memory  [           6291456 ] [           6291456 ]
priority             [            Normal ] [            Normal ]

vismatrix algorithm  [          Original ] [          Original ]
oversampling (-extra)[               off ] [               off ]
bounces              [                 1 ] [                 1 ]
bounce dynamic light [                on ] [                on ]
ambient light        [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light        [           255.000 ] [           256.000 ]
circus mode          [               off ] [               off ]

smoothing threshold  [            50.000 ] [            50.000 ]
direct threshold     [            25.000 ] [            25.000 ]
direct light scale   [             2.000 ] [             2.000 ]
coring threshold     [             1.000 ] [             1.000 ]
patch interpolation  [                on ] [                on ]

texscale             [                on ] [                on ]
patch subdividing    [                on ] [                on ]
chop value           [            64.000 ] [            64.000 ]
texchop value        [            32.000 ] [            32.000 ]

global fade          [             1.000 ] [             1.000 ]
global falloff       [                 2 ] [                 2 ]
global light scale   [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma         [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale   [             1.000 ] [             1.000 ]
global sky diffusion [             1.000 ] [             1.000 ]

opaque entities      [                on ] [                on ]
sky lighting fix     [                on ] [                on ]
incremental          [               off ] [               off ]
dump                 [               off ] [               off ]

colour jitter        [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [       0.0 0.0 0.0 ] [       0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack       [   0.0 0.0 0.0 0.0 ] [   0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack         [                on ] [                on ]
spotlight points     [                on ] [                on ]

custom shadows with bounce light
                     [               off ] [               off ]
rgb transfers        [               off ] [               off ]


[Reading texlights from 'C:\ZHLT34~1\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\ZHLT34~1\lights.rad']

65 faces
Create Patches : 864 base patches
0 opaque faces
17543 square feet [2526208.00 square inches]
1 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.11 seconds)
visibility matrix   :   0.0 megs
BuildVisLeafs:
 (0.06 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
Transfer Lists :      539136 :  539.14k transfers
       Indices :        4992 :    4.88k bytes
          Data :     2156544 :    2.06M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
1.06 seconds elapsed

-----   END   hlrad -----



A w grze wygląda to tak :
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 01.01.2010 01:17

Może zrób tak.
Otwórz tą mapę w jednym oknie i stwórz nowy projekt w drugim. Z tego pierwszego okna skopiuj mape do drugiego i zapisz. Spróbuj.
  • +
  • -
  • 0

#3 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.01.2010 22:26

Dalej nic,
Otwieram plik swiatlo2.rmf
Zaznaczam całość na siatce i kopiuje
Tworze nowy plik
Wklejam
Włączam kompilacje z takimi samymi parametrami
Na mapie jest ciemno jak w du**e

  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 01.01.2010 23:29

To musisz od nowa zrobić xP
Ja też kiedyś tak miałem. Próbowałem dawać nowe słońce ale nic z tego.
Robiłem od nowa i było dobrze.
A bawiłeś się coś FGD ? Dodawałeś inne, kasowałeś stare ?
  • +
  • -
  • 1

#5 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2010 20:36

Z fgd kiedyś się bawiłem bo ,w tym co dałeś w przygotowaniu do pracy, w armour_entinity nie było pistoletów, a robiłem mape na pistolety. A tak ciemno mam na każdej mapie, nawet na 2 komputerze tak ciemno mam, a tam się nie bawiłem fgd.
  • +
  • -
  • 0

#6 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 17.01.2010 17:44

Zobacz z włączonym rad extra
  • +
  • -
  • 0

#7 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2010 15:34

Jakby to coś zmieniało :>
  • +
  • -
  • 0

#8 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 22.01.2010 15:15

u mnie dopiero jak zaznaczyłem to kompilacja poszła bo taktko w ch*j błedów
  • +
  • -
  • 1

#9 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.01.2010 16:36

u mnie żadnych błędów nie ma, mógłby ktoś dać mi pliki valve.rad i lights.rad które są C:\Program Files\Valve Hammer Editor\tools\ (przynajmniej u mnie).
  • +
  • -
  • 0

#10 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.01.2010 16:44

Załącznik.

Załączone pliki

  • Załączony plik  tools.rar   654 bajtów  63 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#11 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2010 19:44

Dalej nic :/.To ja już nie wiem co może być nie tak.
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.01.2010 20:36

Stwórz nową mapę, jakąś przykładową, daj tam światło i sprawdź.
  • +
  • -
  • 0

#13 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2010 17:49

Dalej nic. Daj jakiś programik do kręcenia filmików to Tobie pokaże jak robie i będziesz wiedział może co robie nie tak.
Albo daj swój jakiś plik *.rmf ja u siebie przekompiluje i zobaczymy czy też tak będzie.

Użytkownik Ryuu edytował ten post 25.01.2010 17:50

  • +
  • -
  • 0

#14 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 26.01.2010 13:52

Camtasia Studio
I tam masz Camtasia Recorder.
  • +
  • -
  • 0

#15 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2010 13:03

Masz filmik i powiedz mi co robię nie tak :mur:

Użytkownik Ryuu edytował ten post 27.01.2010 13:06

  • +
  • -
  • 0

#16 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 27.01.2010 15:49

Jaskrawość 300 ustawiasz na max 255 bravo
  • +
  • -
  • 0

#17 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2010 17:31

Nawet jak było 200 to tak samo !!! brawo!!! patrz screen najwyżej.
  • +
  • -
  • 0

#18 Ircu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 28.01.2010 10:33

Odinstaluj VHE i zainstaluj na innym dysku. To samo z kompilatorami. Może to pomoże - w moim przypadku pomogło :) .
  • +
  • -
  • 0

#19 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2010 09:33

Mam jeden dysk :)

//Edit:
Już Cię nie lubie Ircu :P. Odinstalowałem, zainstalowałem i zmian nie widzę. <_<

Użytkownik Ryuu edytował ten post 29.01.2010 09:51

  • +
  • -
  • 0

#20 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 29.01.2010 10:10

Jakie masz FGD ?

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 29.01.2010 10:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych