Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kto mi złączy te 2 modele adminów?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CsMila

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziębice
Offline

Napisano 13.12.2009 16:26

Nie wiedziałem do jakiego działu dać.
Chodzi mi o zrobienie z tego 2 modelów adminów.
Ze każdy Admin jak wejdzie to będzie miał od razu taki wygląd.

Oto link do tych dwóch modelów:

http://www.speedysha... ... dminow.rar

I żeby się sciągało bo inne mi się nie ściągają w grze :zly:
  • +
  • -
  • 0

#2 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 17:04

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl")
        precache_model("models/player/admin_te2/admin_te2.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_te2")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_ct2")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Modele wklejasz:

admin_te nazywasz admin_te2.mdl
cstrike/models/player/admin_te2/admin_te2.mdl
admin_ct nazywasz admin_ct2.mdl
cstrike/models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl

Plugin kompilujesz i dodajesz do plugins.ini na końcu.
  • +
  • -
  • 0

#3 CsMila

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Ziębice
Offline

Napisano 14.12.2009 18:46

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl")
        precache_model("models/player/admin_te2/admin_te2.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_te2")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_ct2")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Modele wklejasz:

admin_te nazywasz admin_te2.mdl
cstrike/models/player/admin_te2/admin_te2.mdl
admin_ct nazywasz admin_ct2.mdl
cstrike/models/player/admin_ct2/admin_ct2.mdl

Plugin kompilujesz i dodajesz do plugins.ini na końcu.


To jest plik SMA i mam to skompilować?
  • +
  • -
  • 0

#4 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 14.12.2009 19:30

Tak plik .sma u góry masz Kompilator wklejasz zapisujesz i modele umieszczasz w folderach tak jak napisałem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych