Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy granat?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 11:01

Jak otrzymać efekt ,abym po wpisaniu komendy /suphe
Dostał HE z innym modelem i większym DMG. (zabija od razu)
Komendę możemy sobie pominąć ale jak utworzyć takie coś.
Poprosiłbym o poradniczek albo jakieś wskazówki jak to wykonać.
Ma być tylko dla tego 1 Granata po wpisaniu komendy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Adi^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Racibórz
Offline

Napisano 13.12.2009 11:44

Żeby zmienić obrażenia, najlepiej przeczytaj ten poradnik.
  • +
  • -
  • 0

#3 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 11:46

No tak to wiem ,ale jak zdefiniować że to jest ten granat?
Jak go przedstawić? Użyć zmiennej globalnej której na początku nadać 0.
Potem gdy kupi nadać 1. I odnosić się do broni i zmiennej?
  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 13.12.2009 11:57

Tak zrobić najlepiej , Zmienna Globalna typu bool = false , gracz kupił granata dostaje granat zmieniasz wartość na true, przy evencie cur weapon sprawdz czy gracz wybrał granat , jeśli tak to sprawdź czy zmienna jest true czy false ,jesli true to zmień model,
w evencie zadawania obrażeń sprawdź czy atakujący zadał obrażenia z granatu , jeśli tak to sprawdź czy atakujący miał zmienna true czy false , jeśli true to zwieksz obrażenia ,jeśli false to zostaw takie jakie są .
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.12.2009 13:29

wystarczy poszperac w google :P

/********************************************************************************
* Super HE Grenades
* By pcboy
* Version 1.1
*
* For Counter-Strike 1.6 ONLY
* Category: Fun Stuff
*
* E-mail: chiho3212@gmail.com (DO NOT SPAM)
* MSN: chiho3212@hotmail.com
* ICQ: 145-143-474 (Need to be authorized)
*
*********************************************************************************
* This plugin was created under the encouragements by Charming and Mini_Midget. *
* Without you, I won't script plugins anymore. *
* People who discourage me please get away and don't use this plugin. *
*********************************************************************************
*
************************************ Credits ************************************
* T(+)rget
* Helped me, with the extra damage in he grenades
*********************************************************************************
*
******************************* What does this do *******************************
This plugin lets you to buy super HE grenades. Super HE grenades are with
higher damage.
*********************************************************************************
*
************************************* CVARs *************************************
* amx_supnades
* Values avaliable: 0 or 1 only
* Default: 1
*
* amx_suphecost
* Values avaliable: Any integers
* Default: 600
* The cost of a super HE grenade.
*********************************************************************************
*
******************************** Client Commands ********************************
* say /showprices
* Flags needed: User (Anyone)
* Show the prices of a super HE grenade and a super flashbang.
*
* say /buyhe
* Flags needed: User (Anyone)
* Buy a super HE grenade
*********************************************************************************
*
*********************************** Changelog ***********************************
* 1.0.2
* Minor update. Just added suphe_version cvar for finding server easily.
*
* 1.0.1
* Fixed buy time bug
*
* 1.0
* Initial Release
********************************************************************************/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>

new bool:hasHE[33]
new price
new bool:buy_allow[33]
new bool:buying
// new gmsgDeathMsg // For 1.1 use

public plugin_init() {
register_plugin("Super HE Grenades", "1.0.2", "pcboy")

// gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg") // For 1.1 use

register_cvar("suphe_version", "1.0.2")
register_cvar("amx_supnades", "1")
register_cvar("amx_suphecost", "600")

register_clcmd("say /showprices", "showPrices")
register_clcmd("say /buyhe", "buyHe")

register_event("ResetHUD", "advertiseSupHE", "b")
register_event("Damage", "Damage_event", "b", "2>0")

set_task(1.0, "checkCost")

register_event("StatusIcon", "buyzone_icon", "be", "2=buyzone")
register_event("RoundTime", "RoundTime_event", "bc")
}

public client_connect(id) {
hasHE[id] = false
}

public client_disconnect(id) {
hasHE[id] = false
}

public checkCost() {
price = get_cvar_num("amx_suphecost")
if (price <= 0) {
set_cvar_num("amx_suphecost", 600)
server_print("[i][Super HE Grenades] The cost of a super HE grenade has been changed to $600 due to the value is too low.")
}
if (price > 16000) {
set_cvar_num("amx_suphecost", 600)
server_print("[i][Super HE Grenades] The cost of a super HE grenade has been changed to $600 due to the value is too high.")
}

set_task(1.0, "checkCost")
}

public advertiseSupHE(id) {
price = get_cvar_num("amx_suphecost")

if(!get_cvar_num("amx_supnades")) return PLUGIN_HANDLED

client_print(id, print_chat, "[i] Super HE Grenades is enabled on this server.")
client_print(id, print_chat, "[i] 1 Super HE Grenade costs $%i.", price)
client_print(id, print_chat, "[i] Say ^"/buyhe^" to buy one.")

return PLUGIN_HANDLED
}

public showPrices(id) {
price = get_cvar_num("amx_suphecost")

if (!get_cvar_num("amx_supnades")) {
client_print(id, print_chat, "[X] The plugin is disabled!")
return PLUGIN_HANDLED
}

client_print(id, print_chat, "[i] A super HE Grenade costs $%i.", price)
client_print(id, print_chat, "[i] Say ^"/buyhe^" to buy one.")

return PLUGIN_HANDLED
}

public buyHe(id) {
price = get_cvar_num("amx_suphecost")

if (!get_cvar_num("amx_supnades")) {
client_print(id, print_chat, "[X] The plugin is disabled!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if(!is_user_alive(id)) {
client_print(id, print_chat, "[X] Dead men buy nothing.")
return PLUGIN_HANDLED
}

new myMoney = cs_get_user_money(id)
new myMoneyleft = myMoney-price

if (price > myMoney) {
client_print(id , print_center , "You have insufficient funds!")
client_print(id, print_chat, "[X] You can't buy a super HE Grenade because you don't have enough money.")
client_print(id, print_chat, "[i] A super HE Grenade costs $%i.", price)

return PLUGIN_HANDLED
}

if (cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE) == 1) {
client_print(id, print_center, "You cannot carry anymore!")

return PLUGIN_HANDLED
}

if(buying && buy_allow[id])
{
cs_set_user_money(id, myMoneyleft)
hasHE[id] = true

client_print(id, print_chat, "[i] You have just bought a super HE grenade for $%i.", price)

give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
else if(!buying) engclient_print(id, engprint_center, "%i seconds have passed.^nYou can't buy anything now!", floatround(get_cvar_float("mp_buytime") * 60))

return PLUGIN_HANDLED
}


public Damage_event(id) {
new wpn, body, attacker = get_user_attacker(id, wpn, body)
// Its a Grenade
if(wpn == 4 && hasHE[attacker])
{
new Float:hp = float(get_user_health(id))
new Float:dmg = float(read_data(2))
dmg *= 0.5

new damage = floatround(hp - dmg)
set_user_health(id, damage)
}
}

public buyzone_icon(id)
{
if(read_data(1))
{
if(!buying) buy_allow[id] = false
else buy_allow[id] = true
}
else buy_allow[id] = false
}

public RoundTime_event()
{
new Float:roundtime = get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0
new rtime = read_data(1)

if(get_cvar_num("mp_freezetime") == rtime)
{
if(task_exists(5681)) remove_task(5681)
}
buying = true

if(roundtime == rtime)
{
new Float:buy_time = get_cvar_float("mp_buytime") * 60
set_task(buy_time, "buy_task", 5681)
}
}

public buy_task()
{
buying = false
}


  • +
  • -
  • 0

#6 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 13:34

Dziękuje za podpowiedzi i za ten plugin :P
Fajnie wszystko objaśnione teraz mogę kontynuować pracę.
@UP
Dzięki za pliczek i nawet jest o DMG bez szynki chyba.
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.12.2009 22:05

Co do obrazen bez szynki... metoda dodatkowych obrazen nie daje fraga, kasy czy informacji w rogu kto zabil ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych