Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

1/1 scout nie zabija ninjy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.12.2009 12:50

Mam taki oto kod:
{
			player_item_name[id] = "The Scout Killer"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_sniper[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/1 szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id])	
		}

Jeżeli ktoś posiada ten item to nie zabija za 1 strzałem ninjy. Tak jakby to na ninje nie działało. Pomocy :help: :help:

@edit..
Wersja DiabloModa: 5.8d SQL

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.12.2009 13:33

Wklej z sma
public add_bonus_scout(id)
albo coś w ten deseń o ile pamiętam to ID trzema zmienić na vid ale nie do końca pamiętam jak wrócę to ci powiem
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.12.2009 14:23

Coś takiego tylko jest:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

@edit, to chyba trzeba zmienić na takie:

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Zgadza się? ;>

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.12.2009 14:37

Nie zgadza :>
Wtedy będzie szło ninją scouta bugować :>
&& player_class[attacker_id]!=Ninja

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.12.2009 18:00

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
    if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja && player_class[attacker_id]!=Ninja)
    {
       
        if (!is_user_alive(id))
            return PLUGIN_HANDLED
       
        if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
            UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
       
    }
   
    return PLUGIN_HANDLED
}

Tak?

Wole się upewnić :spam:

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.12.2009 19:02

Nie
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon) 
{ 
    if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja) 
    { 
        
        if (!is_user_alive(id)) 
            return PLUGIN_HANDLED 
        
        if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1) 
            UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout") 
        
    } 
    
    return PLUGIN_HANDLED 
}

  • +
  • -
  • 0

#7 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 10.12.2009 09:16

Ekhem.. ludzie przy tym się skarżą, że nie mogą nikogo zabić za 1szym razem

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.12.2009 18:05

jendrek9, znajdz i popraw dekleracje eventu:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

W wczesniejszych wersjach bylo bez "1=1"...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych