Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modelu noża


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Snejk47

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.12.2009 18:47

Jak w prosty sposób mogę podmienić model noża?

format(vModel,55,"models/v_model.mdl")
Czy takie coś wystarczy?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 19:01

też kiedyś o to pytałem o to fragment kodu:
public CurWeapon(id){
	if(get_user_team(id) == 1)
	{
		new bron=read_data(2);
		if(bron == 29 )
		{
			if(id == kto_widelec)
			{
				entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_viewmodel,"models/kibelek/v_knife.mdl")
				entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_weaponmodel,"models/kibelek/p_knife.mdl")
			}
			else
			{
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_bknuckles.mdl")
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel,"models/p_bknuckles.mdl")
			}
			
		}
		
	}
	
}

jest to wycinek z innego pluginu
  • +
  • -
  • 0

#3 Snejk47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Snejk
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 07.12.2009 19:06

A jeżeli plik z knifem ma też pliki dźwiękowe to mam je precachować czy sam model już to zrobi?

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.12.2009 19:23

tak musisz je precachnąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych