Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Napisał na czacie
Temat rozp. DarkGL, 25.11.2009 20:09
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.11.2009 20:09
Chodzi mi o jakaś funkcje który wywoływała się tylko wtedy gdy ktoś napisze coś na czacie nie chodzi mi o to gdy naciśnie klawisz do pisania ale gdy już wszystko napisze i to zatwierdzi
#2
Napisano 25.11.2009 20:12
yyy...
register_clcmd("say", "odpalana_funkcja") register_clcmd("say_team", "odpalana_funkcja")
#3
Napisano 25.11.2009 20:17
własnie nie o to chodziło chce wywołać funkcje gdy gracz wyśle to co napisał
#4
Napisano 25.11.2009 20:17
a to niby kiedy jest wysyłane wg ciebie ??własnie nie o to chodziło chce wywołać funkcje gdy gracz wyśle to co napisał
#5
Napisano 25.11.2009 20:21
eee gdy ma pod y say to naciska y i coś pisze naciska a wysłać to może i za 20 sekund a funkcja się uruchomi i nic nie zrobi chyba że źle zrozumiałem jak działa say i say_team
#6
Napisano 25.11.2009 20:25
To jest uruchamiane dokładnie tak jak chcesz.
Wciskasz bind (powiedzmy "y") piszesz coś i piszesz a na koniec naciskasz ENTER i jest wysyłana komenda "say Jakis tekst" (czy say "Jakis tekst" czy "say ^"Jakis tekst^""; nie pamiętam).
To samo uzyskasz po wpisaniu w konsoli say "Jakis tekst".
A tego twojego rozumowania to nie rozumiem.
Wg ciebie najpierw jest wysyłana komenda "say" a potem dosyłane są kolejne literki ?
Wciskasz bind (powiedzmy "y") piszesz coś i piszesz a na koniec naciskasz ENTER i jest wysyłana komenda "say Jakis tekst" (czy say "Jakis tekst" czy "say ^"Jakis tekst^""; nie pamiętam).
To samo uzyskasz po wpisaniu w konsoli say "Jakis tekst".
A tego twojego rozumowania to nie rozumiem.
Wg ciebie najpierw jest wysyłana komenda "say" a potem dosyłane są kolejne literki ?
#7
Napisano 25.11.2009 21:12
no to teraz mam problem jak rozpoznać że gracz rozpoczął pisane chyba że da się sprawdzić do jakiego klawisza jest przypisana komenda say
#8
Napisano 25.11.2009 21:42
No tego to akurat zrobić nie możesz.no to teraz mam problem jak rozpoznać że gracz rozpoczął pisane chyba że da się sprawdzić do jakiego klawisza jest przypisana komenda say
Chyba że wymusisz na chama bind przykładowo y:
bind "y" "jakas_komenda; wait; messagemode"
I przechwycisz "jakas_komenda"
No chyba że da się przechwycić "messagemode"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych