Dzień dobry, czy byłaby możliwość aby do mojej nożówki dopisać parę linijek o respawnie? Aktualnie plug działa tak, że po zginięciu czekam aż wszyscy się wybiją i runda się zakończy a chciałbym aby po zginięciu od razu się odradzać. Plugin testowałem 1vs1.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 19.11.2025 10:22
#2
Napisano 19.11.2025 15:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define LEVEL_LEVEL ADMIN_CFG
new bool:g_AutoRR = true;
new bool:g_KnifeArena = false;
new g_HudColors[][3] = {
{0,100,255},
{0,205,0},
{255,255,0},
{0,255,255},
{255,48,48},
{255,127,0},
{238,18,137},
{139,69,19},
{155,48,255}
};
public plugin_init()
{
register_plugin("Auto-Restart-Knives (Optimized)", "1.0", "ChatGPT");
register_dictionary("auto_restart_knives.txt");
register_concmd("amx_auto_rr_knives", "cmdAutoRR", LEVEL_LEVEL, "1 = ON | 0 = OFF");
register_cvar("auto_rr_time", "50");
register_event("TextMsg", "restart_time", "a", "2&#Game_C");
register_event("CurWeapon", "switchweapon", "be", "1=1", "2!29");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public cmdAutoRR(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & LEVEL_LEVEL)) {
client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "NO_ACCESS");
return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg[2];
read_argv(1, arg, charsmax(arg));
if(equal(arg, "1")) {
g_AutoRR = true;
client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "ENABLED");
} else if (equal(arg, "0")) {
g_AutoRR = false;
client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "DISABLED");
} else {
client_print(id, print_console, "amx_auto_rr_knives 1 = ON | 0 = OFF");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public switchweapon(id)
{
if(g_KnifeArena)
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public restart_time()
{
if(!g_AutoRR)
return;
new restart_time = get_cvar_num("auto_rr_time");
g_KnifeArena = true;
pause("ac", "ptb.amxx");
pause("ac", "automaticknifeduel.amxx");
pause("ac", "spawn_protection_pl.amxx");
pause("ac", "alt_end_round_sounds.amxx");
pause("ac", "dib3.amxx");
pause("ac", "adrenaline.amxx");
show_timer_hud(restart_time);
for(new i = 1; i <= restart_time; i++)
set_task(float(restart_time - i), "taskCountDown", i);
set_task(float(restart_time), "restart_map");
}
public taskCountDown(time_left)
{
if(time_left <= 0) return;
static msg[64];
format(msg, charsmax(msg), "%d", time_left);
new idx = (time_left % sizeof g_HudColors);
set_hudmessage(g_HudColors[idx][0], g_HudColors[idx][1], g_HudColors[idx][2],
0.75, 0.70, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC", time_left);
if(time_left == 3)
client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/three.wav");
else if (time_left == 2)
client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/two.wav");
else if (time_left == 1)
client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/one.wav");
}
public restart_map()
{
if(!g_AutoRR)
return;
set_cvar_float("sv_restart", 1.0);
g_KnifeArena = false;
unpause("ac", "ptb.amxx");
unpause("ac", "automaticknifeduel.amxx");
unpause("ac", "spawn_protection_pl.amxx");
unpause("ac", "alt_end_round_sounds.amxx");
unpause("ac", "dib3.amxx");
unpause("ac", "adrenaline.amxx");
client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/hohoho.wav");
set_task(2.0, "hud_after_restart");
}
public hud_after_restart()
{
set_hudmessage(0, 100, 255, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "NICE_GAME");
}
public player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
if(g_KnifeArena)
set_task(0.1, "respawn_player", victim);
return HAM_IGNORED;
}
public respawn_player(id)
{
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/szczecinffa/one.wav");
precache_sound("misc/szczecinffa/two.wav");
precache_sound("misc/szczecinffa/three.wav");
precache_sound("misc/szczecinffa/hohoho.wav");
precache_sound("misc/szczecinffa/basshunter2.wav");
}
stock show_timer_hud(time) {
set_hudmessage(0, 100, 255, 0.75, 0.70, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC", time);
}
sprawdz czy sie kompiluje
#3
Napisano 19.11.2025 21:47
Kompiluje lecz bez zmian plus nie działa muzyka rozgrzewkowa.
#4
Napisano 21.11.2025 09:45
Jakieś logi ?
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#5
Napisano 22.11.2025 19:02
Logi czego? Plugin się załącza, nie pluje errorami. Z tym, że nie działa respawn i dodatkowo nie leci muza. Sory jak czegoś nie zrozumiałem
Widzę również, że sma które zapodał mordoryjacz jest mocno skrócone od oryginału.
#6
Napisano 23.11.2025 17:44
Logi czego? Plugin się załącza, nie pluje errorami. Z tym, że nie działa respawn i dodatkowo nie leci muza. Sory jak czegoś nie zrozumiałem
Widzę również, że sma które zapodał mordoryjacz jest mocno skrócone od oryginału.
dzialanie kodu jest te same tylko skrocone bez niepotrzebnych linijek
#7
Napisano 28.11.2025 19:27
Przy pomocy szanownego kolegi na PW po części udało się osiągnąć to co chciałem. Działa respawn natomiast mimo wszystko kończy rundę gdy wszyscy się wybiją i zaczyna nową. Nie da się tego odczuć w momencie gdzie gdy w teamie są 2 3 osoby ale przy 1vs1 już owszem. Podeślę aktualne .sma może ktoś by zerknął?
#8
Napisano 29.11.2025 08:16
Teraz dopiero zauważyłem, że nie podesłałem .sma a nie mogę edytować posta. Zepnie to ktoś w jeden post?
auto_restart_knives.sma 14,54 KB 3 Ilość pobrań
auto_restart_knives.amxx
#9
Napisano 29.11.2025 16:29
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define DEBUG
new WarmUp = 50;
new bool:b_WarmUp;
public plugin_init(){
register_plugin("Warmup", "v0.1", "Boziak.");
RegisterHookChain(RG_RoundEnd, "RG_RoundEnd_Post", 1);
#if defined DEBUG
register_clcmd("say /w", "forcewarm");
#endif
}
#if defined DEBUG
public forcewarm(){
b_WarmUp = true;
set_task(3.0, "task_WarmUp");
server_cmd("sv_restart 3");
}
#endif
public RG_RoundEnd_Post(WinStatus:status, ScenarioEventEndRound:event, Float:tmDelay){
if(event == ROUND_GAME_COMMENCE){
b_WarmUp = true;
set_task(3.0, "task_WarmUp");
server_cmd("sv_restart 3");
}
}
public task_WarmUp(){
switch(WarmUp){
case 50:{
set_cvar_string("mp_forcerespawn", "1");
set_cvar_string("mp_buytime", "0");
set_cvar_string("mp_round_infinite", "1");
set_cvar_string("mp_give_player_c4", "0");
set_cvar_string("mp_t_default_weapons_secondary", "knife");
set_cvar_string("mp_ct_default_weapons_secondary", "knife");
}
case 3: client_cmd(0, "spk vox/three");
case 2: client_cmd(0, "spk vox/two");
case 1: client_cmd(0, "spk vox/one");
case 0:{
b_WarmUp = false;
WarmUp = 50;
set_cvar_string("mp_forcerespawn", "0");
set_cvar_string("mp_buytime", "1.0");
set_cvar_string("mp_round_infinite", "0");
set_cvar_string("mp_give_player_c4", "1");
set_cvar_string("mp_t_default_weapons_secondary", "glock18");
set_cvar_string("mp_ct_default_weapons_secondary", "usp");
server_cmd("sv_restart 3");
}
}
if(WarmUp > 0 && WarmUp != 50){
new text[64];
formatex(text, charsmax(text), "Rozgrzewka: %d", WarmUp);
message_begin(0, 23);
write_byte(29);
write_byte(1);
write_short(clamp(floatround(-1.00 * 8192), -32768, 32767));
write_short(clamp(floatround(0.80 * 8192), -32768, 32767));
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(255);
write_short(clamp(floatround(0.1 * 256), 0, 65535));
write_short(clamp(floatround(0.1 * 256), 0, 65535));
write_short(clamp(floatround(1.10 * 256), 0, 65535));
write_string(text);
message_end();
}
WarmUp--
if(b_WarmUp) set_task(1.0, "task_WarmUp");
}
Masz bo płakać mi się chce jak widzę ten kod.
Mam nadzieję że muzykę sobie dodasz już sam nie będzie to trudne.
Plugin wymaga REAPI, ReHLDS, ReGameDLL.
Nauczcie się korzystać wpierw z tego co oferuje silnik a nie dodajecie kolejne moduły aby uzykać tak proste efekty. Wymuszanie noża w CurWeapon to mistrzostwo, ZWIĘKSZYĆ MOC! REAKTOR WYTRZYMA!
Użytkownik Boziak edytował ten post 29.11.2025 16:43
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu
Edycja Pluginu
Potrzebujesz pomocy z instalacją wtyczek na AMXX.plNapisany przez danieeljose, 23.01.2025 |
|
|
|||
Edycja Pluginu
Drobna edycja ZP Respawn specialNapisany przez Łysy CS-RzeZnia.eu, 12.09.2024 |
|
|
|||
Edycja Pluginu
Prośba o przerobienie/dodanie funkcji do pluginu BlockmakerFunkcje Blockmakera Napisany przez roobin, 14.02.2024 |
|
|
|||
Edycja Pluginu
Przerobienie systemu klanów.Napisany przez lewyb, 14.10.2023 |
|
|
|||
Edycja Pluginu
Linka dla ctNapisany przez stół z powyłamywanymi, 03.10.2022 |
|
|


Dodatki SourceMod













