Skompiluj oba pliki.
W plugins.ini ustaw kolejność, żeby natywy były dostępne zanim QTM wystartuje
systemmonet.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx
QTM_CodMod.amxx
Następnie W server.cfg dodaj
cod_perkdur_hud 0
To wyłącza stary hud od wytrzymałości perku.
Reset serwera i powinno śmigać.
Byly bledy kompilacji
//// QTM_CodMod.sma
//
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(434) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(435) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1013 -- 1020) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : fatal error 107: too many error messages on one line
wiec dodalem w QTM_Codmod takie zmienne jak :
new monety_gracza[33];
new wytrzymalosc_perku[33];
skompilowalo sie i dziala to na serwerze na 1 rzut oka, tylko nie wiem jak z wartosciami wytrzymalosci perku i monet - czy na pewno beda sie pokazywaly dobrze
Użytkownik SHiBBy. edytował ten post 13.11.2025 06:18