Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Polaczenie informacji HUD.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SHiBBy.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:187
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 12.11.2025 21:10

Chcialbym, aby wytrzymalosc perku i monety znajdoway sie w silniku QTM_Codmod, poniewaz jako oddzielne pluginy powoduja miganie Hudu Codmoda.

Jest ktos w stanie to zrobic w taki sposob?

 

 

Discord :

Klasa : 

Poziom :
Doswiadczenie : 
Perk : 
Wytrzymalosc perku :
KillStreak : 
DeadStreak : 

Monety :

Zapodaje sma niezbednych plikow.

 

Załączone pliki


Użytkownik SHiBBy. edytował ten post 12.11.2025 21:10

  • +
  • -
  • 0

#2 VertuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:115
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2025 22:59

Skompiluj oba pliki.

 

 

W plugins.ini ustaw kolejność, żeby natywy były dostępne zanim QTM wystartuje

systemmonet.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx
QTM_CodMod.amxx

 Następnie W server.cfg dodaj 

cod_perkdur_hud 0

To wyłącza stary hud od wytrzymałości perku.

 

Reset serwera i powinno śmigać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Piszę pluginy pod CS 1.6, CS 2.
Masz pomysł? Napisz do mnie, zrobię.

#3 SHiBBy.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:187
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 13.11.2025 06:09

Skompiluj oba pliki.

 

 

W plugins.ini ustaw kolejność, żeby natywy były dostępne zanim QTM wystartuje

systemmonet.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx
QTM_CodMod.amxx

 Następnie W server.cfg dodaj 

cod_perkdur_hud 0

To wyłącza stary hud od wytrzymałości perku.

 

Reset serwera i powinno śmigać.

 

Byly bledy kompilacji
 

//// QTM_CodMod.sma
//
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(434) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(435) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1013 -- 1020) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : fatal error 107: too many error messages on one line

wiec dodalem w QTM_Codmod takie zmienne jak : 

new monety_gracza[33];
new wytrzymalosc_perku[33];

skompilowalo sie i dziala to na serwerze na 1 rzut oka, tylko nie wiem jak z wartosciami wytrzymalosci perku i monet - czy na pewno beda sie pokazywaly dobrze

Użytkownik SHiBBy. edytował ten post 13.11.2025 06:18

  • +
  • -
  • 0

#4 VertuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:115
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2025 07:45

Skompiluj oba pliki.
 
 
W plugins.ini ustaw kolejność, żeby natywy były dostępne zanim QTM wystartuje

systemmonet.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx
QTM_CodMod.amxx
 Następnie W server.cfg dodaj 
cod_perkdur_hud 0
To wyłącza stary hud od wytrzymałości perku.
 
Reset serwera i powinno śmigać.
 
Byly bledy kompilacji
 
//// QTM_CodMod.sma
//
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(434) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(435) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1013 -- 1020) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : fatal error 107: too many error messages on one line

wiec dodalem w QTM_Codmod takie zmienne jak : 

new monety_gracza[33];
new wytrzymalosc_perku[33];

skompilowalo sie i dziala to na serwerze na 1 rzut oka, tylko nie wiem jak z wartosciami wytrzymalosci perku i monet - czy na pewno beda sie pokazywaly dobrze


Musisz posprawdzać ją niestety nie jestem wstanie na ten moment zweryfikować.
  • +
  • -
  • 0
Piszę pluginy pod CS 1.6, CS 2.
Masz pomysł? Napisz do mnie, zrobię.

#5 SHiBBy.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:187
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Online

Napisano 13.11.2025 09:11

Ale dodanie tych zmiennych + dopisanie ich do hudu qtm_codmod i umieszczenie pluginów monet i wytrzymałości perku nad qtm_codmod w plugins.ini teoretycznie powinno działać?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych