#include <amxmodx> #include <colorchat> public plugin_init() { register_plugin("deathinfo", "1.0" , "lol") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new imiezabojcy [32] new imieofiary [32] new zabojca = read_data(1) new ofiara = read_data(2) get_user_name(zabojca, imiezabojcy, 31) get_user_name(ofiara, imieofiary, 31) ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s", imieofiary) ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 ktoremu zostalo^x03 %d HP", imiezabojcy, get_user_health(zabojca)) }Chciałbym żeby w tym pluginie pokazywało też z jakiej broni zabił dany gracz jeśli chodzi o zabójcę
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Deathinfo
Temat rozp. I am the one who knocks., dziś, 15:51
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano dziś, 15:51
Dobry mam otóż taką prośbę mianowicie
#2
Napisano dziś, 17:09
#include <amxmodx> #include <colorchat> #include <fun> // dla get_user_health() public plugin_init() { register_plugin("deathinfo", "1.1", "lol"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public DeathMsg() { // Z DeathMsg: // 1 = killer id, 2 = victim id, 3 = headshot (0/1), 4 = nazwa broni (string, np. "ak47", "m4a1", "knife", "grenade") new zabojca = read_data(1); new ofiara = read_data(2); new hs = read_data(3); if (zabojca <= 0 || zabojca > 32 || !is_user_connected(ofiara)) return; if (!is_user_connected(zabojca) || zabojca == ofiara) return; new imiezabojcy[32], imieofiary[32]; get_user_name(zabojca, imiezabojcy, charsmax(imiezabojcy)); get_user_name(ofiara, imieofiary, charsmax(imieofiary)); new bron[32]; read_data(4, bron, charsmax(bron)); // np. "ak47", "deagle", "knife", "grenade" if (equal(bron, "grenade")) copy(bron, charsmax(bron), "HE Grenade"); else if (equal(bron, "knife")) copy(bron, charsmax(bron), "Knife"); new dopisekHS[8]; dopisekHS[0] = '^0'; if (hs) copy(dopisekHS, charsmax(dopisekHS), " (HS)"); new hp = get_user_health(zabojca); // Do zabojcy ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s^x01 bronia:^x03 %s^x01%s", imieofiary, bron, dopisekHS); // Do ofiary ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 bronia:^x03 %s^x01%s, zostalo mu^x03 %d HP", imiezabojcy, bron, dopisekHS, hp); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
1 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych