Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deathinfo


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:136
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano dziś, 15:51

Dobry mam otóż taką prośbę mianowicie
#include <amxmodx> 
#include <colorchat> 

public plugin_init() { 
    register_plugin("deathinfo", "1.0" , "lol") 
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") 
} 
public DeathMsg() 
{ 
    new imiezabojcy [32] 
    new imieofiary [32] 
    new zabojca = read_data(1) 
    new ofiara = read_data(2) 
    get_user_name(zabojca, imiezabojcy, 31) 
    get_user_name(ofiara, imieofiary, 31) 
    ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s", imieofiary) 
    ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 ktoremu zostalo^x03 %d HP", imiezabojcy, get_user_health(zabojca)) 
}
Chciałbym żeby w tym pluginie pokazywało też z jakiej broni zabił dany gracz jeśli chodzi o zabójcę
  • +
  • -
  • 0

#2 VertuS

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:110
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano dziś, 17:09

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <fun>          // dla get_user_health()

public plugin_init()
{
    register_plugin("deathinfo", "1.1", "lol");
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public DeathMsg()
{
    // Z DeathMsg:
    // 1 = killer id, 2 = victim id, 3 = headshot (0/1), 4 = nazwa broni (string, np. "ak47", "m4a1", "knife", "grenade")
    new zabojca = read_data(1);
    new ofiara  = read_data(2);
    new hs      = read_data(3);

    if (zabojca <= 0 || zabojca > 32 || !is_user_connected(ofiara))
        return;

    if (!is_user_connected(zabojca) || zabojca == ofiara)
        return;

    new imiezabojcy[32], imieofiary[32];
    get_user_name(zabojca, imiezabojcy, charsmax(imiezabojcy));
    get_user_name(ofiara,  imieofiary,  charsmax(imieofiary));

    new bron[32];
    read_data(4, bron, charsmax(bron));   // np. "ak47", "deagle", "knife", "grenade"

    if (equal(bron, "grenade")) copy(bron, charsmax(bron), "HE Grenade");
    else if (equal(bron, "knife")) copy(bron, charsmax(bron), "Knife");

    new dopisekHS[8]; dopisekHS[0] = '^0';
    if (hs) copy(dopisekHS, charsmax(dopisekHS), " (HS)");

    new hp = get_user_health(zabojca);

    // Do zabojcy
    ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s^x01 bronia:^x03 %s^x01%s",
              imieofiary, bron, dopisekHS);

    // Do ofiary
    ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 bronia:^x03 %s^x01%s, zostalo mu^x03 %d HP",
              imiezabojcy, bron, dopisekHS, hp);
}

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

1 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych