Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Moda

Zlecenie na poprawę wyświetlanie nazwy klas

edycja moda cod mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 27.04.2025 11:21

Witam, mam problem z poprawnym wyświetlaniem obecnej klasy w menu oraz na HUD po otrzymaniu awansu. Wydaje mi się że wyświetlana jest wszędzie nazwa klasy która osiągnęła awans i jest pierwsza w kolejności alfabetycznej. 
Nie wiem jaką dać przybliżoną cenę za poprawienie kodu bo nie wiem ile czasu z tym zejdzie. Proszę o kontakt PW dla chętnych.
 

public select_faction_handle(id, menu, item)
{
	if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if (item == MENU_EXIT) {
		client_cmd(id, "spk %s", codSounds[SOUND_EXIT]);

		menu_destroy(menu);

		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	client_cmd(id, "spk %s", codSounds[SOUND_SELECT]);

	new menuData[128], menuClassName[MAX_NAME], menuClassId[5], itemData[MAX_NAME], classId = codPlayer[id][PLAYER_CLASS], codClass[classInfo], itemAccess, itemCallback;

	menu_item_getinfo(menu, item, itemAccess, itemData, charsmax(itemData), _, _, itemCallback);

	menu_destroy(menu);

	new menu = menu_create("\yWybierz \rKlase\w:", "select_class_confirm");

	for (new i = 1; i < ArraySize(codClasses); i++) {
		ArrayGetArray(codClasses, i, codClass);

		if (equal(itemData, codClass[CLASS_FRACTION])) {
			load_class(id, i);

			if (codPlayer[id][PLAYER_PROMOTION]) get_user_class_info(id, i, CLASS_NAME, menuClassName, charsmax(menuClassName));
			else formatex(menuClassName, charsmax(menuClassName), codClass[CLASS_NAME]);

			formatex(menuData, charsmax(menuData), "%s \yPoziom: %i \d(%s)", menuClassName, codPlayer[id][PLAYER_LEVEL], get_weapons(codPlayer[id][PLAYER_WEAPONS]));
                        // wydaje mi się że problem leży tutaj "menuClassName", nwm jak zdefiniować żeby była to dana klasa. Ale mogę być w błędzie

			num_to_str(i, menuClassId, charsmax(menuClassId));

			menu_additem(menu, menuData, menuClassId);
		}
	}

	load_class(id, classId);

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednie");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepne");

	menu_display(id, menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja moda, cod mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych