Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie submodelu dla modelu broni _v


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:121
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 12.02.2025 19:12

Temat, który przewałkowałem zarówno tu jak i na aliedach, nawet chatgpt był uruchamiany, ale tylko bardziej namieszał mi w głowie. 
Mam model do AK47 a w nim x submodeli. Model poprawnie skompilowany, w JEDS'ie poprawnie pokazuje kiedy zmieniam submodele w bodyparts. Submodel ma cały czas te samą bryłę, zmieniają się jedynie tekstury. QC: 
 

Spoiler


Jak go teraz ustawić na ekranie graczowi? Bo szlag mnie trafia i kończą pomysły, kod który wykminiłem:

 

public SetAK47Skin(id, cd, weapon, owner) {
	
	if(!pAK47Skin[id] && !bModels[owner][1])
		return FMRES_IGNORED;

	if(weapon == CSW_AK47) {
		new ent = fm_get_user_viewmodel(id);
		if (!pev_valid(ent))
			return FMRES_IGNORED;

		set_cd(cd, CD_ViewModel, akCache[0]); /// akCache[0] to ścieżka do modelu, który posiada submodele

		set_pev(ent, pev_skin, 3);  // czy to jest zmiana submodelu czy czego bo już ***** zgłupialem?

		return FMRES_HANDLED;
	}

	return FMRES_IGNORED;
}


stock fm_get_user_viewmodel(id) {
	return get_pdata_cbase(id, 374);
}

Próbowałem z pev_body, zamiast set_cd to set_pev(viewmodel2), ale nic. Zacząłem trochę błądzić po omacku, dlatego pytam Was. 
Dla debuga zrobiłem sobie loga, który faktycznie zwraca wartość jaką ustawię.

 new applied_skin = pev(ent, pev_skin);

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 584
Godlike

  • Postów:12 053
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.02.2025 13:32

https://forums.allie...445&postcount=2


  • +
  • -
  • 0

#3 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:121
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 13.02.2025 19:06

niewiele mi to dało.  :unsure:  jak tego mam użyć w pluginie? jaki kod daje rezultat, którego oczekuje? 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych